כל הסיבות מדוע כדאי להפיק שבת חתן דווקא בבית מלון

מחפשים בית מלון לשבת חתן? אצלנו ב-CALLEVENT תוכלו להתרשם ממגוון רחב של בתי מלון הפזורים להם בכל רחבי הארץ. תוכלו ליהנות ממגוון של שירותים ולהפיק אירוע מוצלח, איכותי ובלתי נשכח
תוכן שיווקי
כ"א תשרי התשפ"ב / 27.09.2021 13:35

שבת חתן היא השבת שמתקיימת בשבוע שלפני החתונה או בשבוע שאחריה, בהתאם לעדה שלכם ותלוי ברצון המשפחה. בנוסף, שבת חתן היא אירוע אותו מפיקים לחתני בר מצווה כחלק מהמצווה לעלות לתורה.

כחלק מהתקופה של לפני ואחרי החתונה, יש זוגות שמעדיפים שלא להיפגש במהלך כמה ימים או במהלך השבוע שלפני האירוע. מדוע? משום שהם רוצים ליצור סוג של געגוע ולעורר עוד יותר את ההתרגשות סביב כל הנושא הזה שנקרא חתונה. לכן, הרבה זוגות בוחרים לחגוג את שבת החתן אחרי החתונה כדי להגיע לאירוע ביחד.

בשורות הבאות נציג בפניכם מדוע כדאי להפיק את שבת החתן דווקא בבית מלון.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

בשבת חתן, החתן עולה לתורה וקורא לפעמים גם מהפרשה של אותה שבת. אחרי העליה לתורה, לרוב יש ארוחה ואז זה זמן מצוין שבו שתי המשפחות – זו של הכלה וזו של החתן, יכולות להכיר אחד את השני, לשמוח, ולספר אחד לשני סיפורים.

אחת הסיבות העיקריות שזוגות ומשפחות רבות בוחרות להפיק את האירוע בבית מלון היא משום שבית המלון מספק למשפחות את כל השירותים תחת קורת גג אחת. מה זה אומר?

• מקום להתכנסות – מלונות לשבת חתן מאפשרים למשפחות להתכנס טרם האירוע באזור מסוים בבית המלון, בין אם זה בלובי, בין אם זה באולם הכניסה שמוביל לבית הכנסת ובין אם בחוץ.

• בית כנסת – כמעט בכל בית מלון בישראל יש גם בית כנסת וזה כמובן נותן מענה מצוין למסורת ולמנהגים של שבת החתן. אחרי קבלת הקהל, קצת כיבוד ושתיה, כל האורחים מגיעים לבית הכנסת לתפילה.

• שירותי קייטרינג – אחרי התפילה יש בדרך כלל סעודה. זו יכולה להיות סעודה מפוארת, פנסית עם מנות יוקרתיות, בעיקר בבתי מלון בהם מבשלים שפים וזו יכולה להיות סעודה קצת יותר צנועה של מנות ביס כאלה, סוג של קייטרינג המתמחה בהכנת מגשי אירוח. הכל תלוי בכמה אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם ומה התקציב הפנוי שיש לכם.

תקופה עמוסה ולחוצה עומדת לפניכם שווה להקל ולהוריד עומס

במקום להפיק עוד אירוע בנוסף לחתונה, בחירת בית מלון תאפשר לכם לחסוך המון זמן והתעסקות עם אירוע נוסף. הרי גם ככה יש לכם כל כך הרבה הכנות בזמן הקרוב, עליכם לסגור את כל הפינות בהיבט של החליפה והשמלה, לראות שהכל מתנהל כמו שצריך, לבדוק כמה מוזמנים מגיעים לחתונה, לסגור את הפרטים האחרונים אל מול הספקים שבחרתם כמו הדיג‘י, הצלם והקייטרינג… לכן, בתקופה זו שווה להקל על עצמם ואין ספק כי הבחירה להפיק את שבת החתן בבית מלון תאפשר לכם להגיע לחתונה רגועים הרבה יותר.

מחפשים בית מלון לשבת חתן? אצלנו ב-CALLEVENT תוכלו להתרשם ממגוון רחב של בתי מלון הפזורים להם בכל רחבי הארץ. תוכלו ליהנות ממגוון של שירותים ולהפיק אירוע מוצלח, איכותי ובלתי נשכח.

ניתן לבחור את המקום בהתאם למיקום הגיאוגרפי בו אתם מעוניינים, התקציב העומד ברשותכם, כמות המוזמנים והקונספט עליו אתם חולמים. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולענות לכם על כל שאלה או בקשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות