חיבוק חרדי? השר מתן כהנא אורח כבוד של אגו”ח בכפר חב”ד • צפו

השר לשירותי דת מתן כהנא קיים היום ביקור בכפר חב"ד • השר, שהיה אורח רשמי של אגודת חסידי חב"ד, סייר באחד מפרדסי האתרוגים ביישוב, נפגש עם העסקנים, והתפלל בהעתק חדרו של הרבי מליובאוויטש בבניין 770
אריה ריבקינד
ח' תשרי התשפ"ב / 14.09.2021 11:55

הבוקר (שלישי) הגיע השר לשירותי דת מתן כהנא לכפר חב”ד – והתקבל בחום על ידי עסקני אגודת חסידי חב”ד.

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

הביקור נפתח בפרדס האתרוגים, כאשר הרב נוחי לוריא, בעל הפרדס, לימד את השר את רזי גידול האתרוגים שגדלו מזרעי אתרוגו של הרבי מליובאוויטש – שנקטף בקלאבריא שבאיטליה.

משם הגיע לבית אגודת חסידי חב”ד-770, שם קיבל את פניו מנהל בית אגו”ח הרב מנחם לאטאר. השר צפה בקטעי וידאו מהרבי ונכנס להעתק חדרו של הרבי להתפלל יחד עם צוותו

החלק המרכזי בביקור היתה ישיבת עבודה עם הנהלת אגודת חסידי חב”ד וצעירי חב”ד שהפכה מהר מאוד להתוועדות.

מזכ”ל אגודת חסידי חב”ד סקר את עבודת חב”ד ודיבר על הרצון לשיתוף פעולה ותקצוב המשרד – כמו גם על מינוי רבני חב”ד בערים ובישובים.

הרב לוי וילנקין מצעירי חב”ד, האמון על כל הפעילות המתבצעת בימים אלה של חגי תשרי, הציג את עבודת השלוחים בכל הגזרות והביע רצון שהעבודת השלוחים תזכה לתקצוב מתאים מהמשרד לענייני דת.

הרב נפתלי ליפסקר הציג את מפת השליחות של 1020 שלוחים בישראל.

השר מתן כהנא אמר כי בשבילו חב”ד זו גירסא דינקותא, וכי בישוב בית גמליאל היה פעיל במועדוני חב”ד שהופעלו על ידי הרב אלימלך שחר. השר פצח בשירי הימנוני מועדון חב”ד.

השר הוסיף כי לשכתו תמשיך את הקשר עם אנשי חב״ד, במטרה להביא לכך שלעבודה הגדולה שנעשית על ידי השלוחים יינתן ביטוי בעבודת המשרד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושב
    14/09/2021 12:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בטוחני שזה לא על דעת רבני חב”ד ובוודאי שלא על דעת רובם ככולם ממש של חסידי הרבי מליובאוויטש זי”ע