אחרי ההשפלה והמתיחות ביניהם: “פגישה לא קלה” של גנץ עם בנט

אחרי המתיחות שיצרה פגישתו של שר הביטחון ויו"ר הרשות הפלסטינית היום נועדו נפתלי בנט ובני גנץ בארבע עיניים • גורם מתיחות נוסף בין השניים הייתה ההחלטה של בנט למנוע מגנץ לנאום על הסוגיה האיראנית
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשפ"א / 31.08.2021 23:49

אחרי המתיחות שיצרה פגישתו של שר הביטחון ויו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, היום (שלישי) נועדו נפתלי בנט ובני גנץ בארבע עיניים.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

לפי דיווח של  דפנה ליאל מחדשות 12, זו היתה פגישה לא קלה.

בעוד בנט אמר שאינו עומד מאחורי התדרוכים לתקשורת נגד גנץ. גנץ מצידו כעס על ההבהרה שפרסמה לשכתו של בנט על ההודעה שהוציאה לשכתו של  גנץ על הפגישה.

כפי שדווח אתמול, המפגש של גנץ עם אבו מאזן שלשום ברמאללה העמיד במבוכה את נפתלי בנט וחבריו, לאחר שהבטיח לו שורת הקלות מצד ישראל בשטחי יהודה ושומרון.

בעקבות כך “בכיר מאוד בממשלה” תקף בחריפות את שר הביטחון. “גנץ דואג לאינטרסים הפוליטיים שלו ולא החליף דיסקט שהתחלפה ממשלה”, אמר אותו בכיר לחדשות 12. “הוא מתנהל כממשלה בתוך ממשלה. אם הפגישה נועדה לצרכים ביטחוניים מדוע הוא הוציא על כך הודעה לעיתונות?”.

הבכיר הוסיף: “זה חרג מהסיכומים המוקדמים שלא יהיה סביב זה פסטיבל תקשורתי – כדי לקדם את האינטרס הפוליטי שלו גנץ השתמש בתפקיד שר הביטחון”.

הבכיר גם הזהיר: “אם הממשלה תיפול זה יהיה בגלל ההתנהלות של גנץ”.

גורם מתיחות נוסף בין השניים הייתה ההחלטה של בנט למנוע מגנץ לנאום על הסוגיה האיראנית היום במליאה, למרות שהוא המופקד על הנושא האיראני, כאשר שר הדתות מתן כהנא נשלח לעשות זאת במקומו.

בסביבת השניים אומרים שההדורים יושרו והעבודה הבטחונית ביניהם תימשך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות