יאיר שרקי: “סגרו את גל”צ וזהו” • הדס שטייף: “חצוף, ינקת מהתחנה”

כתב החרדים של חדשות 12 קרא לסגור את התחנה הצבאית: "חסכו את ההתבזות" • כתבת המשטרה של גל"צ: "חיבקנו אותך. תתבייש" • שרקי: "הדס יקרה, התחנה אינה שלך ואינה של אבא שלך. מותר לי לחשוב, בצער, שמול מינויים פוליטיים ואנטי עיתונאיים עבר זמנה"
אבי כץ
כ"ג אלול התשפ"א / 31.08.2021 18:07

הקרב על גל”צ: העיתונאית הדס שטייף, כתבת המשטרה של ‘גלי צה”ל’, תקפה היום (שלישי) את יאיר שרקי, כתב החרדים של חדשות 12 – לאחר שקרא אמש  לסגור את התחנה הצבאית.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

שטייף כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “שרקי, אתה חצוף. ינקת מהתחנה. נתנה לך את ההזדמנות להיות מי שאתה. בזכותה כלי התקשורת פתחו לך דלת. חיבקנו אותך. תתבייש”.

שרקי קרא אתמול לסגור את תחנת הרדיו. “כבוגר גל״צ העדפתי עד עכשיו לא להביע דעה בעניין, אבל האמת הידועה היא שגל”צ היתה מוטה שנים ארוכות לשמאל. במקום לתקן ‘איזנו’ בתעמולה גסה ל’ימין’. ואת זה עכשיו מנסים ‘לתקן’ באמצעות מינוים אנטי עיתונאיים שינסו להשתיק את המינויים הפוליטיים הקודמים. בצער רב- חסכו את ההתבזות, סגרו וזהו”.

אחרי המתקפה של שטייף – שרקי השיב לה: “הדס יקרה, התחנה אינה שלך ואינה של אבא שלך. היא משאב ציבורי וכל זמן שהיא פעילה, התמודדתי על האפשרות לשרת בה כמו כל מלש”ב אחר. ומותר לי לחשוב, בצער, שמול מינויים פוליטיים ואנטי עיתונאיים עבר זמנה. וגם הערך המוסף שהצדיק איכשהו את קיומה התפוגג”.

בתוך כך, במשרד הביטחון פרסמו אמש כי גלית אלטשטיין תמונה לממלאת מקום מפקד התחנה, ככל הנראה כדי להימנע מהקמת ועדת איתור כפי שעשו בשנים קודמות.

רק בעקבות פניית וואלה! ברנז’ה, נזכרו במשרד הבטחון לעדכן שהמינוי יהיה תקף ל-3 חודשים בלבד.

דוד ורטהיים, עורך מדור בראנז’ה ב’וואלה, הגיב על המינוי התמוה: “אם ביבי היה ממנה ככה מפקד, מניח שאולי האייטם הזה היה עושה יותר רעש. אבל גנץ זה סבבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות