ראש העיר תוקף: ‘אין טעם לפתוח את הלימודים, זה יהיה בלגן שלם’

ראש עיריית גבעתיים במתקפה על תפקוד הממשלה: "אני לא בצד של הישראבלוף - או הכל או כלום. אם אתם לא מסוגלים לנהל את זה כמו שצריך, תפתחו את הכל ומי שיתחסן יתחסן" • "אין לממשלה אומץ לדחות את שנת הלימודים לאוקטובר. אי אפשר לנהל מלחמה ככה"
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"א / 26.08.2021 12:34

לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד פחות משבוע ימים: במשרד החינוך הבהירו כי מוסדות החינוך לא יוכלו לאסור כניסת תלמידים שלא יציגו בדיקת קורונה שלילית לפני פתיחת שנת הלימודים, לבתי הספר והגנים.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק שוחח הבוקר (חמישי) עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב־103fm: “לצערי, אנו כל פעם מחדש חוזרים על אותן טעויות. אני מאוד מאוכזב, כנראה שאנו לא בנויים לחיות בצל הקורונה. יושבים ישיבות קבינט, מחליטים החלטות ובסוף באה יפה בן דוד ואומרת ‘מה פתאום שהמורים יחלקו ערכות, מה אנחנו עובדות בדואר?’. כאילו לא עשו כלום. אז לא חובה לבדוק את הילדים ואין מי שיחלק את הערכות”.

הוא הוסיף: “המבצע של הבדיקות הסרולוגיות היה יפה, היה מרשים לראות את ההתגייסות, זה פשוט לא הצדיק את עצמו והיה בזבוז זמן וכסף. זה דווקא לזכותה של הממשלה שהחליטו להפסיק.

“אנחנו במלחמה, אי אפשר לנהל מלחמה ככה. הממשלה מתעקשת, לא משנה איזו ממשלה, להיות אנשי הביצוע ולנהל בפועל האם הבדיקות יחולקו בבית הספר. אתם ממשלה, תקבעו מדיניות, תנו לנו לעבוד”.

הוא הדגיש ראש עיריית גבעתיים: “אני לא בצד של הישראבלוף – או הכל או כלום. אם אתם לא מסוגלים לנהל את זה כמו שצריך, תפתחו את הכל ומי שיתחסן יתחסן. אין לממשלה אומץ לדחות את שנת הלימודים לאוקטובר. אני רוצה שהמדינה תיתן משימות ותעביר את כל הסמכויות לראשי הערים, כרגע זה לא מנוהל, אין טעם לפתוח את שנת הלימודים, זה יהיה בלגן שלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות