בת ה-13 שהייתה במצב קריטי לאחר שחלתה בקורונה – שוחררה לביתה

בת ה-13 שאושפזה במצב קריטי בשערי צדק לאחר שחלתה בקורונה והייתה בסכנת חיים - שוחררה לביתה במצב טוב • מנהל בית החולים: "הגיעה לשערי צדק עם תמונה קשה ביותר של קורונה, עם קשיי נשימה. נדיר ביותר שאנו רואים מקרים מסוג זה בילדים"
תמי גיל
י"ז אלול התשפ"א / 25.08.2021 18:54

נערה בת 13 שהיתה מאושפזת במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ במצב קריטי ואף נשקפה סכנה לחייה, שוחררה היום (רביעי) לביתה לאחר שיפור משמעותי שחל במצבה.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

הנערה, שלא הייתה מחוסנת מפני נגיף הקורונה, הגיעה למחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי עם מחלה ריאתית קשה. זאת לאחר שככל הנראה נדבקה במהלך טיול באילת.

רופאי המחלקה מדווחים, כי זהו המקרה החריג ביותר שראו – של נערה כה צעירה, ללא מחלות רקע עם מחלה ריאתית קשה, שהובילה להידרדרות קשה ומהירה במצבה הבריאותי.

פרופ׳ יחיאל שלזינגר, מנהל בית החולים וילף לילדים במרכז הרפואי: “הנערה הגיעה לשערי צדק עם תמונה קשה ביותר של קורונה, עם קשיי נשימה – וצילום חזה שהדגים מחלה ריאתית אקוטית. נדיר ביותר שאנו רואים מקרים מסוג זה בילדים, ללא מחלות רקע. לאחר שייצבנו את מצבה הוענק לה טיפול תרופתי ותמיכה נשימתית.

“לשמחתנו הטיפול נתן אותותיו והיא החלה להשתפר. אנו שמחים על השיפור המשמעותי במצבה על אף המחלה הקשה. אנו ממליצים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהתחסן”.

אחותה של בת ה-13 מספרת כי בדיוק לפני שנה, חלו בקורונה כל בני הבית מלבדה. כולם באורח קל.

״לא קל לראות את אחותך הקטנה מחוברת למכשירים. התפללנו ולא האמנו שזאת היא ששוכבת שם במחלקה במצב כזה. התמיכה, הטיפול המקצועי של הרופאים והתפילות של כולם החזירו לנו אותה לחיים. תודה!”

הנערה שוחררה היום לביתה מהמרכז הרפואי במצב טוב ותמשיך במעקב רפואי רציף ככל הנדרש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות