השוואת ביטוחי נסיעות לחו”ל? היכנסו לשוק הביטוח לקבלת הצעות

השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל, יכולה להיות אקט של מציאת עסקה ביטוחית יעילה • רוצים להשוות ביטוחי נסיעות לחו"ל? היכנסו לשוק הביטוח לקבלת הצעות משתלמות לפוליסות
בשיתוף שוק הביטוח – השוואת ביטוחים
ח' אלול התשפ"א / 16.08.2021 17:35

בסופו של דבר, מה שביטוח נסיעות לחו”ל מאפשר – בין שאר דברים – זה כיסוי הוצאות רפואיות בחו”ל. הסיבה לכך שזה בכלל “דבר”, היא שביטוח רפואי ישראלי לא תקף מחוץ לגבולות המדינה.

על כן, באם רוצים שהוא יחול – הרי שביטוח נסיעות לחו”ל יכול להיות המענה.

אנשים אולי יחשבו, שבעולם פוסט קורונה – וודאי לא יהיו ביטוחי נסיעה לחו”ל שבאמת יבטחו את האנשים, שמא הם יקבלו קורונה ומה לא.

אז זהו, שחברות הביטוח אכן מבטחות את האנשים, גם אנשים שחושבים שהם ‘בקבוצות סיכון’. הסיבה לכך, היא שכנראה (ולדעתנו) חברות הביטוח וודאי שמו לב שאנשים לא מקבלים כל כך את המחלה, ואם הם כן – הם מחלימים היטב. על כן הוצאות הטיפול שלהם, אם מתרחשות – זניחות.לפחות בהסתכלות סטטיסטית, על פני רובד שלם של מבוטחים אחרים. זו כמובן דעתנו, שכן לא שאלנו את חברות הביטוח באופן ישיר.

כך או כך – הנקודה היא שאכן ניתן לבטח אנשים גם בתקופת פוסט קורונה, גם מי שרואה את עצמו כחלק ‘מקבוצת סיכון’, אם כי עדיף שיישלח את ההגדרה הזאת למדינה אחרת, וייראה את עצמו כחלק ‘מקבוצת החזקים והבריאים’, אבל ניחא.

השונות הביטוחית – עולם של כיסויים והתאמות ביטוחיות

כך או כך, ניתן כיום, כאמור לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל, ולקבל החזרי הוצאות במסגרתו – גם מבלי לרכוש הרחבות. אם כי, הרחבות מסוימות יכולות לתמוך, לעזור, להיות רצויות ואף נצרכות במסגרת הביטוחית.

אנשים שהם חלק מהגדרה שהסכמנו לשחרר מאוצר המילים, ‘קבוצת סיכון’, לדוגמה, יכולים לרכוש הרחבה ביטוחית, כמו גם אנשים עם מצב רפואי קודם, כמו גם נשים בהריון – כמו גם אנשים שאולי פשוט באו לעשות ספורט אתגרי, או מתחשק להם לכסות עוד כמה וכמה דברים הנראים להם רצויים ונהדרים.

אי לכך – כל ביטוח, של כל אדם – יכול להיות שונה בתכלית. הן ברמת הכיסויים המוצעים לו (הרחבות כאלה ואחרות), והן ברמת המחירים. שכן, חבילה ביטוחית זהה על פני כמה חברות, יכולה להיות מוצעת בתגי מחירים שונים לחלוטין.

יתרה מכך, ייתכן שכל חברה מציעה תנאי פרמיה אחרים, כיסויים שונים, ואף טיב שירות שונה. וכאן נכנס לתמונה, האקט של השוואת הביטוחים.

לבחור באופן אישי – מה מתאים ומדויק ביותר

השוואת ביטוחי נסיעות לחו”ל, יכולה לאפשר לאדם לבדוק איזו חברה מציעה את הכיסוי הביטוחי שהוא מעוניין. הכיסוי יכול לכלול את ההרחבות המתבקשות, או להיות נקי מהן ופשוט להביא את הדבר הבסיסי, כמו גם יכול הכיסוי להגיע במחיר היעיל והנדיב ביותר.

השוואת ביטוחי נסיעות לחו”ל, יכולה להיות אקט של מציאת עסקה ביטוחית יעילה. מי יכול לעזור? ובכן, האדם שברצונו לבטח יכול להשתמש בשלל פלטפורמות שונות באינטרנט ובדיגיטל, כמו גם להסתכל באתרים שונים, להרים טלפונים לחברות הביטוח ולקבל הצעת מחיר – ומעבר לכך, האדם עצמו יכול לקבל את עזרתו של סוכן ביטוח.

שכן שוק הביטוח, לדוגמה, מן הסוכנות שלנו (ורבים אחרים), בקשר עם חברות ביטוחיות שונות, המציעות הצעות בלעדיות, כלומר – ייחודיות לשוק הביטוח, ובכך לאפשר לו להציע הצעות ביטוחיות יעילות לכלל הלקוחות.

יתרה מכך, עקב הגישה המהירה והקלילה לכל מאגר הביטוחים והחברות – הוא יכול להעלות על מה ניתן לקבל רשות הצעות ביטוח שונות, בקלות ובפשטות ובאופן נהדר. ובצורה זאת, לעזור באופן ניכר ובהיר לאדם שמבקש לייעל את עסקאות הביטוח שלו – לקבל הן את הכיסויים, ואת המחירים המתאימים לו ומסונכרנים עם הרצון שלו להשקעה.

במידה ולא מצאתם מה שחיפשתם, ניתן לקבל ייעוץ בחינם ממומחה לביטוח נסיעות, עין מיומנת של המומחה – יכולה לעזור גם בפן של השוואת הכיסויים, על פני המחירים. לעזור ולבדוק מה אותו אדם יכול לבטח ולכסות, ומה הוא יכול להסיר מהפוליסה.

לדבר יש השפעה כמובן גם על המחיר, וגם על הכיסוי דה פקטו שניתן לקבל עם התוכנית הביטוחית.

רוצים להשוות ביטוחי נסיעות לחו”ל? היכנסו לשוק הביטוח לקבלת הצעות משתלמות לפוליסות ביטוח נסיעות, כולל ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות