ד”ר שרון אלרעי פרייס תתפטר? כך הגיב בעלה הד”ר לשמועות בטוויטר

הפרשן עמית סגל צייץ "הימור פרוע על התפטרות מהדהדת" - ואלדד יניב הגיב, כי הוא רומז על התפטרות ד"ר שרון אלרעי-פרייס: "מי שעוקב אחרי ציוצי בן זוגה מאיר פרייס בטוויטר - מבין" • הד"ר לא נשאר חייב והגיב בחריפות • וגם על דבריה של השרה שקד הוא לא שתק
חרדים 10
ג' אלול התשפ"א / 11.08.2021 10:46

ד”ר מאיר פרייס,  מנהל המכון ההמטולוגי בבית החולים כרמל, ובעלה של ראש שירותי הבריאות ד”ר שרון אלרעי פרייס –  ממשיך להיות פעיל בטוויטר.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

אמש (שלישי) ביקר הד”ר בחריפות את אלדד יניב, לאחר שזה טען בציוץ כי ד”ר שרון אלרעי פרייס צפויה להתפטר בקרוב מתפקידה – וכתב: “מי שעוקב אחרי ציוצי בן זוגה מאיר פרייס בטוויטר – מבין”.

העימות המילולי בין השניים התרחש בטוויטר, על רקע ציוץ של הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל מחדשות 12, שצייץ בחשבון הטוויטר כי אחד מבכירי או בכירות משרד הבריאות צפוי או צפויה להתפטר בקרוב מתפקידם בצורה מהדהדת.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

בתגובה לטענתו של יניב שקבע, כי “עמית סגל רומז על התפטרות קרובה של שרון אלרעי פרייס”, הגיב ד”ר מאיר פרייס: “אתה טועה, מאוד טועה, כרגיל. הסיבה היחידה לציוצים שלי היא לא להשאיר את הבמה לשקרים והשמצות שאתה וחבריך מפיצים על אדם שלא יכול להתגונן ועובד 24 שעות ביממה גם כדי לשמור על הבריאות שלך ולשמור על חיי אדם, כל אדם. אהה, ולפעמים הבאות – ד״ר שרון אלרעי פרייס, ד״ר מאיר פרייס”.

ד”ר פרייס הגיב הגיב אמש בחשבון הטוויטר שלו, גם על הריאיון של שרת הפנים איילת שקד, בו קראה “להכיל את המתים במגיפה”.

“אני באמת מבולבל”, כתב. “לפני יומיים דיברו על סגר, עכשיו לחיות לצד המגיפה ושאנשים ימותו. מה לעזאזל המדיניות? יש כזאת?”. אחר כך הוסיף: “אהה, עוד שאלה קטנה, מי בדיוק יכיל את המתים? המשפחות שלהם? הצוותים הרפואיים? כמה קל לדבר”.

כפי שדווח בחרדים 10,  ד”ר פרייס יצא להגנת אשתו בפומבי, כאשר נשמעה קללה גסה לעברה מצד אחד ממשתפי הזום במהלך דיון בוועדת החוקה בכנסת בתחילת השבוע.

לאחר הסערה – כתב: “אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמתי המנוחה. אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם. אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור. תעודת עניות ובושה לכנסת, לועדת החוקה ולמפלגת העבודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות