זו התחזית המבהילה של ראש צוות הטיפול במגפות על נגיף הקורונה

ד"ר טל ברוש לרשת ב: "הרוב המוחלט ייחשפו לנגיף - ויידבקו. השאלה היא אם הנדבק מחוסן או לא. בלתי נמנע שהמגפה תדביק את רוב האוכלוסייה. זה לא ייעלם בעוד חצי שנה" • "ההיצמדות לסגירת נתב"ג מסיטה את תשומת הלב מהבעיה המרכזית"
חרדים 10
א' אלול התשפ"א / 09.08.2021 16:01

ראש צוות הטיפול במגפות במשרד הבריאות, ד”ר טל ברוש, סבור כי בסופו של דבר, הרוב המוחלט של האנשים ייחשפו לנגיף הקורונה – ויידבקו.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב – אמר ד”ר ברוש: “השאלה היא אם הנדבק מחוסן או לא. בלתי נמנע שהמגפה תדביק את רוב האוכלוסייה. זה לא ייעלם בעוד חצי שנה” .

ד”ר ברוש הוסיף, כי הוא לא חושב שיש טעם בסגירת נתב”ג.

“יכול להיות מסוכן באותה מידה להגיע לחלק מהערים בישראל. תמיד יש סיכון בהדבקה, אבל ההיצמדות לסגירת נתב”ג מסיטה את תשומת הלב מהבעיה המרכזית – תחלואה בתוך המדינה”.

ראש קבינט המומחים להתמודדות עם משבר קורונה, פרופ’ רן בליצר התייחס למצב התחלואה בישראל ואמר כי אינו רואה סיבה שלא לפתוח את שנת הלימודים בנתונים הנוכחיים.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

בריאיון עם אריה גולן בתוכנית “הבוקר הזה” בכאן רשת ב אמר בליצר: “הייתה תקופה שבה הייתה כמעט חסינות עדר נגד זן אלפא. מאז שהגיע זן דלתא המצב הזה השתנה. אבל, החיסונים שקיבלנו בינואר בהחלט מגנים על האוכלוסייה המבוגרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות