7 עצורים: קטטה אלימה בין אורחי ‘שבת חתן’ לעובדים ערבים במלון

כוחות משטרה שהוזעקו למלון 'הרברט סמואל' עצרו שבעה אורחים תושבי ראשון לציון ועיכבו חשוד נוסף בגלל קטטה המונית עם עובדי המלון האורחים לחגוג 'שבת שבע ברכות' במלון • לטענתם, הכול קרה כאשר: "עובד המלון שלף סכין לעבר אישה בהריון"
חרדים 10
כ"ג אב התשפ"א / 31.07.2021 22:33

קטטה אלימה פרצה היום (שבת) במלון ‘הרברט סמואל’ במרכז ירושלים בין כמה עובדי המלון בני מיעוטים לקבוצת יהודים שהתארחה במקום לרגל ‘שבת שבע ברכות’.

בעקבות התגרה ההמונית, מספר עובדים נזקקו לטיפול רפואי ונזק נגרם לרכוש.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, עצרו שבעה תושבי ראשון לציון ועיכבו חשוד נוסף. כל החשודים הועברו להמשך החקירה בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע ככל הנראה, סכסוך בין המעורבים – וחקירת האירוע נמשכת.

לפי דיווח בערוץ 7, אורחי המלון היהודים טוענים, כי מתחילת השבת הם נאלצו לספוג קללות והתגרויות מצד עובדי המלון הערבים. לדבריהם, הקטטה ההמונית פרצה כאשר עובד המלון שלף סכין לעבר אישה בהריון מקבוצת האורחים.

בשיחה עם יהונתן גוטליב מערוץ 7, תיאר דניאל אלגבי את שהתרחש: “הגענו כמשפחה לחגוג לבן דודי שבת חתן. הוא התחתן ביום חמישי והגענו לירושלים למלון  לשבת. כבר מתחילת האירוח הרגשתי חוסר כבוד ושירות מזלזל. הם התגרו בנו על בסיס שעתי, אתה עובר במלון והם מעירים לך. זה אפילו הגיע למצב שהם מפחידים את הבנות שהיו איתנו”.

לדבריו, “היום, בשעה שלוש וחצי בערך, זה היה אירוע השיא. היה ויכוח בין בת דודה שלי לבין אחד הטבחים שם, בן מיעוטים. הוא תקף אותה מילולית בצורה הכי בוטה שיש. בשלב מסוים הוא שלף עליה סכין ואיים עליה. ואז, מתוך הגנה עצמית, החבר’ה שלנו פעלו שם ולא היו מוכנים לשתוק על הדבר הזה. אחרי זה התחילה מהומה”.

לטענתו, כשהמשטרה הגיעה למקום היא עצרה דווקא את היהודים. “אנחנו שבעה בני משפחה עצורים, לעומת אפס עובדים. “הנהלת המלון מראה במצלמות את הקטע שאנחנו תקפנו, אבל הם לא מראים את מה שהיה שם קודם. קללות ודברים כאלה לא רואים במצלמה”.

בקבוצת נקש, שמחזיקה ברשת מלונות הרברט סמואל, מסרו בתגובה: “הנושא נמצא בטיפול משטרת ישראל בהמשך לתלונת הנהלת המלון על פגיעה בעובדיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות