מאבק על חיי היולדת נועה בת ה-38 אחותה: “היא לא האמינה בחיסונים”

נועה ראוי, יולדת בת 38, אמא לחמישה ילדים מאשקלון, מאושפזת במצב קריטי אחרי שנדבקה בקורונה אחותה: "היא לא התחסנה, שאלה טובה למה לא. היא עקרונית אמרה שהיא בהיריון ואין צורך להתחסן. היא אמרה שהיא לא מאמינה בחיסונים ולא חושבת שקורונה יכולה לפגוע בצעירים"
חרדים 10
י"ז אב התשפ"א / 26.07.2021 16:40

נועה ראוי, בת 38 מאשקלון, שילדה בשבת בת, מאושפזת בבית החולים וולפסון במצב קריטי, לאחר שלקתה בתסמינים קשים של נגיף קורונה.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

אחותה, אושרית בן חיים, סיפרה היום (שני) ל’איציק זוארץ מ’כאן חדשות’, כי נועה לא התחסנה, כיוון שהיא “היא לא האמינה בחיסונים וטענה שהקורונה לא מסוכנת”.

“היא במצב קריטי, במצב של סכנת חיים אבל היא מקבלת טיפול טוב ונקווה שיהיה לנו סיפור הצלחה”, אמרה האחות. “היא חולת קורונה שהסתבכה, עוד לפני הלידה לא הרגישה טוב”.

האחות הפצירה: “אני מבקשת שכולם ילכו להתחסן ויתפללו לשלומה של נועה אפרת בת תקווה. יש לה ארבעה ילדים בבית ותינוקת קטנה שהיא עוד לא ראתה”.

על ההתעקשות של נועה לא להתחסן – אמרה האחות: “היא לא התחסנה, שאלה טובה למה לא. היא עקרונית אמרה שהיא בהיריון ואין צורך להתחסן ואמרה גם הרבה שטויות, היא אמרה שהיא לא מאמינה בחיסונים ולא חושבת שקורונה יכולה לפגוע בצעירים. אבל זה כבר לא משנה, אני קוראת לכולם ללכת ולהתחסן ולשמור על הבריאות שלהם, אין צורך להתווכח עם המדענים, עם הרופאים וכל מי שעוסק בקורונה”.

נועה הועברה אתמול מבית החולים ברזילי אל בית החולים וולפסון במצב קריטי, לאחר שחוברה למכשיר אקמו – ומאז צוות בית החולים וולפסון נלחם על חייה.

היא הגיעה לבית חולים ברזילי בעקבות הידרדרות במצבה, ושם נאלצו לבצע לידת חירום. לאחר הלידה התדרדר מצבה עוד יותר.

התינוקת שיולדה בניתוח חירום עדיין מאושפזת בברזילי. מצבה טוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות