‘אעשה שמות’: האיום של אבידר הוריד את בנט ולפיד על הברכיים

חבר הכנסת 'המורד' מסיעת ישראל ביתנו שיגר איום לעבר ראשי הקואליציה - והשיג את מבוקשו: יכהן כשר הממונה על התכנון האסטרטגי במשרד ראש ממשלה, ובהמשך ימונה לתפקיד שר המודיעין
חרדים 10
י"ד אב התשפ"א / 22.07.2021 23:54

האולטימטום של אלי אבידר: חבר הכנסת ‘המורד’ מסיעת ישראל ביתנו שיגר איום חד וברור אל עבר ראשי הקואליציה הקטנה: “מנו אותי לשר  – או שאעשה שמות בתקציב”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, חבר הכנסת העצמאי, שהסתכסך עם אביגדור ליברמן ומאז הקמת הממשלה לפני חמישה שבועות התנהל כסיעת יחיד –  אמר: “אם המשא ומתן עם הקואליציה לא יסתדר – אעשה שמות בתקציב”.

האיום אכן הצליח להפחיד את בנט ולפיד, ולפי דיווח ב’מעריב’, הושג סיכום כי אבידר יכהן כשר הממונה על התכנון האסטרטגי במשרד ראש ממשלה – ובהמשך ימונה לתפקיד שר המודיעין במקום השר אלעזר שטרן, שככל הנראה ימונה לשר אחר עד ההתמודדות שלו על תפקיד יו”ר הסוכנות היהודית בעוד מספר חודשים.

הממשלה צפויה לאשר את מינויו של אבידר כבר ביום ראשון הקרוב.

אבידר אמר בתגובה ל’כאן חדשות’: “כפי שהתחייב מעל כל במה אפשרית, אלי אבידר לא יסכן את על קיום ממשלת השינוי, אשר נלחם על הקמתה למעלה משנה ברחובות, בדיוני המליאה ובועדות הכנסת”.

יצוין, כי שר החוץ יאיר לפיד כתב בפייסבוק בשנת 2019: “אין שום צורך בשר לענייני מודיעין, כי משרד הביטחון אחראי על המודיעין ומשרד רה”מ על המוסד והשב”כ. אלה סתם משרדים. סתם. פשוט סידור עבודה למקורבים וכיבודים לפוליטיקאים שיישבו במשרד על כורסאות ממש נוחות וימציאו לעצמם עיסוקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות