מעל לראש של בנט: נתניהו שוחח עם מנכ”ל פייזר – ויוצא בהכרזה • צפו

ראש הממשלה לשעבר שוחח עם מנכ"ל פייזר ועם מומחים נוספים - ויצא בהכרזה מיוחדת • "ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים, והיא חייבת להתחיל לתת את החיסון השלישי לאוכלוסיה הבוגרת. כל יום שעובר מסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל"
אריה ריבקינד
י"ג אב התשפ"א / 21.07.2021 21:16

כשבנט ממשיך לדשדש: יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הערב (רביעי) ברשתות החברתיות סרטון בו סיפר כי שוחח בימים האחרונים עם מנכ”ל חברת פייזר אלברט בורלא ומומחים נוספים – והגיע למסקנה שישראל חייבת להתחיל לחסן במנה שלישית את האוכלוסייה הבוגרת וקבוצות שנמצאות בסיכון.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“אזרחי ישראל היקרים,, פתח ראש הממשלה לשעבר, “בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי, מנכ”ל פייזר אלברט בורלא. שוחחתי גם עם מומחים נוספים.

“הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים, והיא חייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת. זאת האוכלוסייה מעל גיל 50 שהיא בסיכון לתחלואה קשה, לאובדן חיים. יש לתת את החיסון השלישי לא ל-200 אלף איש אלא ל-2 מיליון איש”.

נתניהו, שהצליח להוציא את ישראל ממשבר הקורונה – הסביר: “זאת הדרך היחידה להגן על האוכלוסייה, הדרך היחידה לשמר את ההצלחה הגדולה בהוצאת ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. בלי חיסון שלישי אין דרך אפקטיבית להציל חיים, ולשמור על כלכלה פתוחה וצומחת.

“לכן אני קורא לממשלה, תפעלו מיד ותביאו את החיסון השלישי לאזרחי ישראל כבר עכשיו. תחסנו שני מיליון אזרחים. בימים הקרובים אתם יכולים לעשות את זה 200 אלף ביום. עשינו את זה. זה אפשרי וזה עובד. כל יום שעובר מסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות