תבוסה לקליש-רותם בחיפה: חברי המועצה הדיחו את שני הסגנים שלה

במהלך הישיבה הודחו שני סגני ראש העיר בשכר ברוב קולות של 18 תומכים לעומת מתנגד 1 • חברי 'מועצת השינוי': "את מיליוני השקלים שנחסוך מהמשכורות הפוליטית של קליש נשקיע בחינוך, בתרבות ובניקיון העיר, שהפכה מוזנחת"
חרדים 10
י' אב התשפ"א / 18.07.2021 21:50

מהפך פוליטי בחיפה: שבוע בדיוק לאחר שראש העיר, ד”ר עינת קליש רותם, איבדה את הרוב שלה, מליאת מועצת העיר חיפה הדיחה הערב (ראשון) את סגני ראש העיר המועסקים בשכר – לזר קפלון ושהירה שלבי.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

המשמעות החל מהערב היא: חיפה, העירייה השלישית בגודלה בישראל, פועלת עם מועצה לעומתית.

לפי דיווח של כרמל ליבמן בחדשות 12, קליש-רותם ציינה בפתח הישיבה כי הרוב בחר בה להוביל את העיר וטענה כי ניסיון הדחת הסגנים פוגע בעיר יותר מאשר הוא פוגע בה.

אלא שרוב חברי המועצה לא ממש התרשמו מדבריה, ו-18 מהם הצביעו בעד ההדחה, לעומת חבר מועצה אחד בלבד, ממלא מקום ראש העיר נחשון צוק, שהצביע נגד.

אחד המודחים, סגן ראש העיר לזר קפלון, נמנע בעצמו מהצבעה.

הישיבה התקיימה לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה דחה בשעות הצהריים את עתירתה של קליש-רותם וממלא מקומה נחשון צוק, נגד קיומה של ישיבת המועצה של העירייה. השופט פסק כי קליש-רותם וצור יחויבו בהוצאות משפט בסך 12 אלף שקלים.

חברי הרוב במועצה, המכנים עצמם כעת ‘מועצת השינוי’, מסרו לתקשורת: “תם עידן המשכורות הפוליטיות של קליש ומקורביה, הגיע הזמן לשינוי. הניהול הכושל והתרבות הפוליטית המכוערת של קליש פגעו בשמה הטוב של חיפה ותושביה. טוב תעשה קליש אם היא תסיק את המסקנות ותפנה את מקומה”.

לדבריהם, “את מיליוני השקלים שנחסוך מהמשכורות הפוליטית של קליש נשקיע בחינוך, בתרבות ובניקיון העיר שהפכה מוזנחת בתקופת קליש”.

חברת המועצה סופי נקש, ממובילי המהלך, אמרה בדיון: “כאשר סגן ראש העיר מודה שלא נתנו לו לעשות כלום, הוא מודה שהוא קיבל כסף ציבורי על כלום, העיר מטונפת, בתי הספר והגנים צפופים ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות