יש לכם נכס והבנק מסרב לתת הלוואה? קבוצת מור מסדרת הלוואה

מהן האפשרויות כשהבנק מסרב לתת משכנתא? או כשיש קושי כלכלי שמחייב הלוואה? • במקרים שבהם ישנה בעלות על נכס, ניתן לנצל אותו ולקבל הלוואה בתנאים נוחים במיוחד בעזרת קבוצת מור
תוכן שיווקי
כ"ב תמוז התשפ"א / 02.07.2021 15:38

מה אפשר לעשות כשאין יכולת לעמוד בהחזרי המשכנתא? או כשלא מצליחים להחזיר הלוואות עבר? מהן האפשרויות כשהבנק מסרב לתת משכנתא? או כשיש קושי כלכלי שמחייב הלוואה? מהן האופציות של בעלי BDI בעייתי שגורם לבנק לסרב לכל בקשת הלוואה, ושל חייבים בהוצאה לפועל שגם כן נקלעו למצוקה פיננסית? במקרים שבהם ישנה בעלות על נכס, ניתן לנצל אותו ולקבל הלוואה בתנאים נוחים במיוחד בעזרת קבוצת מור.

הלוואה כנגד נכס היא פתרון משתלם מאוד שכדאי לכולם להכיר אותו.

למי מתאימה הלוואה כנגד נכס?

הלוואה כנגד נכס היא פתרון מתאים לאנשים רבים. למעשה כל סוג של נכס מאפשר קבלת הלוואה בתנאי משכנתא נוחים במיוחד – דירת מגורים, מגרש, חנות, משרד, נכס מסחרי וכו’.

בהתאם קהל היעד של ההלוואה הוא בעלי נכסים שנקלעו לתסבוכת כלכלית ולכן הם זקוקים לכסף באופן מידי, ובפרט בעלי נכסים שהבנק לא מוכן לעזור להם בגלל הרקע שלהם (למשל הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, או בשמו הקודם, פשיטת רגל, או BDI שלילי עקב התנהלות כלכלית בעייתית בעבר). הלוואות כנגד נכסים מתאימות גם למי שהגיש בקשה לקבלת משכנתא וסורב.

הפתרון הנכון לכל מצוקה כלכלית

אם אתם עונים על התנאים הבסיסיים של קבלת הלוואה כנגד נכס דרך קבוצת מור, כדאי לכם לדעת שהתהליך שבנתה החברה הוא יעיל להפליא. בהתאם פרק הזמן ממועד הפנייה הראשונה אל החברה ועד לרגע שבו הכסף נכנס לחשבון שלכם קצר במיוחד. בזכות ההתנהלות המחויבת ללקוחות הזו תוכלו לישון בשקט ממש בקרוב.

השלב הראשון בתהליך הוא מילוי טופס קצר שכולל מספר שאלות ממוקדות. נשות ואנשי המקצוע בוחנים את הבקשה ואת הנתונים שלכם, ואם אתם מועמדים מתאימים להלוואה המשתלמת, תוך פחות מ-24 שעות תקבלו אישור עקרוני. לאחר מכן תיקבע פגישה עם הצוות המקצועי של קבוצת מור כדי להציג בפניכם באופן מפורט ומדויק את הפתרון הנכון ביותר עבורכם – אם תרצו, ניתן לקיים את הפגישה החשובה גם בזום ובשיא הנוחות.

לאחר פגישה זו והשלמת הבדיקות ההכרחיות, תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד זמן קצר, ואז לגלות את הכסף הדרוש לכם בחשבון שלכם. חשוב להדגיש שהתשלום הוא רק לאחר שלב זה, כלומר רק כשהכסף אצלכם בחשבון ועל בסיס הצלחה (ללא דמי פתיחת תיק). כמו כן מדובר על הלוואה ללא ערבים שניתן להחזיר אותה גם החל משנה ממועד קבלתה – פרק זמן משמעותי שבו תוכלו לשקם את עצמכם בהיבט הכלכלי.

הלוואה כנגד נכס מתאימה לכל מטרה: מימון פרויקט, גישור, השלמת רכישה, פירעון חובות, סילוק עיקולים, החזרי משכנתא ועוד ועוד.

המחויבות להצלחה של קבוצת מור

כשיש BDI שלילי, תיק בהוצאה לפועל או קושי לעמוד בהחזרי הלוואות ומשכנתאות, וכשהחובות נערמים והבנק מסרב להושיט יד, המצב עלול להיראות אבוד. ואכן, אנשים רבים מתייאשים וסובלים מפגיעה משמעותית להמשך חייהם.

החיבור של קבוצת מור לחברות ציבוריות אשר נסחרות בשוק ההון ומחזיקות בקרנות מימון נדל”ן מאפשר לה להתאים לכל לקוח פתרון, גם במצבים הקשים ביותר.

תורמים לכך גם המחויבות, הניסיון, המקצועיות ושיטות העבודה המתקדמות. הפתרון כולל גם הלוואה כנגד נכס וגם תוכנית כלכלית מפורטת להחזרת האיזון הפיננסי, והכל תחת אישורו של משרד האוצר.

בדרך זו ניתן לצאת גם ממשברים חמורים במיוחד, ותוך זמן קצר. פנו כבר היום אל קבוצת מור, ותגלו שגם בלי הבנק אפשר להתמודד עם הקושי, ולקבל הלוואה בתנאים משתלמים במיוחד.

לייעוץ ראשוני חינם חייגו: 074-7695858
אתר החברה:   www.groupmor.co.il

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות