המו”מ התפוצץ: היועץ לשעבר של בנט תובע ממנו כמיליון שקלים

לאחר מו"מ ממושך: נפתלי בנט הציע פיצוי כספי לאודי רייטר, היועץ שלו לשעבר במסע הבחירות - אך כעת היועץ מאשים: "התנהלתם באופן שקרי ומניפולטיבי, אני מבטל המו"מ ומסיים הקשר עם הצוות המשפטי" • היועץ טוען: בנט העתיק ממנו רעיונות במהלך הקמפיין בלי לתת קרדיט או לשלם
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"א / 02.07.2021 12:00

בנט בדרך לבית המשפט? אודי רייטר, מי שייעץ לנפתלי בנט במהלך מסע הבחירות, הודיע כי מפסיק את המשא ומתן בין הצדדים ומתכוון לקחת את הסכסוך לבית המשפט. כך דווח הבוקר (שישי) יובל אראל בחדשות 12.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

לטענת רייטר, בנט העתיק ממנו רעיונות במהלך הקמפיין בלי להעניק לו קרדיט או לשלם לו. בין הרעיונות שנלקחו: ‘תוכנית סינגפור’, שהייתה חלק מרכזי במסע הבחירות.

כעת הוא מאשים ראשי ימינה: “התנהלתם באופן שקרי ומניפולטיבי”.

במייל ששיגר אמש רייטר נכתב: “אני מבטל את המו”מ ומסיים את הקשר עם הצוות המשפטי. יש להודיע לראש הממשלה בנט שבשל ההתנהגות המחפירה כלפיי, איני מוכן לשום קשר עם משרד עורכי דין שמייצג אותם”.

לפי הדיווח, רייטר מאשים את אנשיו של בנט כי במהלך המשא ומתן, יוזרים פיקטיביים כתבו נגדו אמירות פוגעניות ברשת.

כך למשל, לאחר שרייטר צייץ שאיילת שקד חושבת שהוא גאון, לעג לו משתמש אנונימי בבוטות.

לדברי רייטר, תחילה הוצע לו סכום של 85,000 שקלים כדי שלא יגיש את התביעה, לאחר מכן הסכום עלה עד ל-150 אלף, אך בסוף אנשיו של בנט הוציאו הודעה על 30,000 שקלים בלבד, כדי להקטין את הביקורת על כך.

במהלך הקמפיין, שלח רייטר הודעות לנפתלי בנט ולאיילת שקד וציין מה הן הדרישות שלו מבחינת תנאי העבודה.

כך, למשל, הוא כתב לשקד: “מבחינת תנאי העבודה, אם נצליח להגיע להבנות שמתאימות לשני הצדדים, אני אהיה איתכם עד הניצחון”. היא השיבה: “מצוין”.

בהזדמנות אחרת בנט כתב לו “להריץ” דברים שקשורים לקמפיין.

לאחר הבחירות, דרש רייטר לקבל תשלום על עבודתו ונענה על ידי שקד: “עזוב את זה. ייגמר אירוע הקמת הממשלה ותשב עם בנט”.

רייטר השיב לה: “איילת, לאחר מכן הוא ראש ממשלה לא נגיש בכלל”.

ממפלגת “ימינה” נמסר בתגובה: “לאורך השנים כל איש ציבור שומע עצות של מאות ואלפי אזרחים, ובוחר מה לממש ומה לא. כך ראוי שכל משרת ציבור יעשה. הובהר לרייטר מראש, ולכל אורך הדרך, כי הוא לא יועסק בתשלום. צר לנו על התנהלותו האובססיבית, הכפשותיו והדלפותיו לתקשורת.

“לפנים משורת הדין, ועל אף מופרכות הטענות, הוצע לו תשלום מתוך רצון טוב לסיים זאת בדרכי שלום, אך משסרב ואף המשיך בהכפשותיו האובססיביות העניין יעבור לבית משפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות