‘המוסר הכפול שלכם יפסק’: כספית וח”כ דיסטל-אטבריאן התעמתו

בן כספית שוחח עם חברת הכנסת מהליכוד, שהגיבה לאמירה שהטיח בה ח"כ אבידר במליאה ותקפה את יו"ר הקואליציה: "מה שהיא עשתה ל-200 אלף איש גרוע פי אלף מההתבטאויות נגדה, אולי זה מגיע לה?" • "כשאני צועקת זה כי אני אשה וימנית ומזרחית וכל העיניים עלי. יש פה אכיפה סלקטיבית"
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"א / 30.06.2021 14:53

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד שוחחה היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והסבירה את תחושותיה בעקבות דבריו של ח”כ אלי אבידר שתקף אותה במליאת הכנסת.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

“אין לי מילים. יש לי שני ילדים שרואים איך אמא נשפטת מעל דוכן המליאה כאישה שלא ראויה לאביהם”.

אבידר פנה אל חברת הכנסת בזמן נאומו במליאה ואמר לה: “אני חושב שתעשי חסד אם תוותרי על הדיסטל. אני מכיר את עודד – זה לא מתאים”.

היא תקפה את יו”ר הקואליציה עידית סילמן – ואמרה: “מה שהיא עשתה ל-200 אלף איש גרוע פי אלף מההתבטאויות נגדה, אולי זה מגיע לה?”.

היא הוסיפה: “אני רק יודעת להגיד שזה מותר, אלמלא עמית סגל זה בכלל לא היה מגיע לתכנית שלכם. אני מודה לכם שזה הגיע לפה, כי בסוף השבוע גם הותקפתי פיזית. מה שאמרו לסילמן תפס את השיח ליממה, אבל אני חייבת לציין את ח”כ אבתיסאם מרעאנה, היא היחידה שכתבה על מה שקרה”.

בשלב זה, כספית אמר לאטבריאן כי הוא מסרב להתרגש מדבריה, מאחר שלא הגיבה להתקפות על סילמן.

על כך היא השיבה: “שים לב מה קרה פה, אני מספרת לך שהותקפתי וזה עבר לך מתחת לרדאר. אלי אבידר אומר לי את האמירה הכי אישית, מיזוגנית ושוביניסטית, כרגע אחרי כל זה אני נדרשת להתנצל על זה שמישהו קרא לסילמן ילדה קטנה. אם יש משהו שמאשש את התזה שלי, זו התגובה שלך. אתה אומר לי שמגיע לי”.

“יש לי לפעמים שפה בוטה ולא קונבנציונלית יחסית לפוליטיקאים, ואני עומדת מאחורי כל דבר שאני כותבת, כולל האמירה כמו שני טפילים שהתלבשו על אורגניזם. המתקפות האלימות שאני חווה שהגיעו אשכרה לביטוי פיזי, שאם הדובר שלי לא היה חוצץ ביני לבין הגבר בן ה-65 שגרם לדובר שלי לסיים את היום בחדר מיון בגלל קרע בכתף, זה היה מיועד אליי אגב, זו סאגה אחרת לגמרי”, טענה חברת הכנסת.

כספית השיב: “דברייך לא נכונים, לא האשמתי אותך בכלום, שום דבר לא עובר לי מתחת לרדאר, אם היה עובר לי לא היית כאן עכשיו. אם הייתה תקיפה פיזית זה מחריד, ומה שאמר לך אבידר זה מאוד לא ראוי, אבל זו לא רק השפה שלך אלא גם הטון, את בדרך כלל צורחת”.

דיסטל אטבריאן: “אני יודעת שאני צועקת פחות מתמר זנדברג ומיכל רוזין המקסימות, אבל כשאני צועקת זה כי אני אשה וימנית ומזרחית וכל העיניים עלי. יש פה אכיפה סלקטיבית וכל הנשים מהליכוד יודעות זאת, אתה אדם שסופג הנדוס תודעה”.

כאשר כספית האשים אותה ואת הימין ואמר כי “תחושת הקורבנות שלכם מדהימה” – היא ענתה: “אני לא קורבן, אני חזקה, עוצמתית, דעתנית ואינטליגנטית. המוסר הכפול שלכם יפסק, אני על המפה ואענה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות