פטין מולא נעלב מהשיימינג בליכוד: ‘עלילת דם, הייתי בכנסת ונלחמתי’

ח"כ פטין מולא טוען שנכח בכנסת למרות הודעת השיימינג של מפלגת הליכוד כי לא נכח במשכן: "זה פייק ניוז. הייתי בכנסת עשרים ארבע שעות ונלחמתי בכל החוקים. לא יעלה על הדעת לבוא ולהכפיש את שמו של זה שנלחם בממשלה המסוכנת הזו"
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"א / 30.06.2021 12:04

מפלגת הליכוד תקפה אתמול שוב בחשבונות הרשמיים של המפלגה ברשתות החברתיות מספר חברי כנסת – ביניהם יולי אדלשטיין, אבי דיכטר, קרן ברק ופטין מולא, מאחר וביצעו לכאורה קיזוזים בהצבעות בכנסת עם מקביליהם מיש עתיד וכחול לבן או שנעדרו מההצבעות במליאה ללא אישור.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

חבר הכנסת פטין מולא שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm – והגיב: “זה פייק ניוז. הייתי בכנסת עשרים ארבע שעות ונלחמתי בכל החוקים. לא יעלה על הדעת לבוא ולהכפיש את שמו של זה שנלחם בממשלה המסוכנת הזו. לא נעדרתי מהכנסת, יש דו”ח שאומר כמה שעות הייתי בכנסת ונלחמתי קשות. השתתפתי בכל ההצבעות”.

מולא המשיף ותקף: “זה לא נכון מה שמפרסמים, זו עלילת דם. אני לא צריך להתייחס לכל אחד שמעלה כל מיני הודעות, שיחפשו את החברים שלהם. באתי לשרת את עם ישראל, ומי שרוצה לפגוע ימשיך לפגוע, אני לא מתרגש מזה”.

על תופעת העריקים אמר ח”כ מולא: “נולדתי בליכוד ואמות שם, יש לי עקרונות וחונכתי על יושר ונאמנות. לא היה ניסיון לגרום לי לערוק ולא אתן לזה יד. אף אחד לא דיבר איתי, אני איש ליכוד. הליכוד תמשיך להילחם בממשלת השמאל, אני מאמין שהממשלה הזאת תחלוף מהעולם”.

מולא גם הכחיש מכל וכל ידיעה שפורסמה בעבר באשר לפגישה שערך עם מחמוד עבאס, נשיא הרשות הפלסטינית: “לא ישבתי עם מחמוד עבאס ולא אשב עם אנשים שרוצחים יהודים. לא היה ולא נברא, ונתניהו לא נזף בי על כך. אני מכחיש את כל הטענות הללו, זה לא קרה וגם לא יקרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות