בליכוד: ‘יאיר, בכיינות? הלוואי ולא תהרסו. קיבלת את של כחול לבן’

שר החוץ טען ש"ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הממשלתיים, בלתי נתפסים" - ושכח שבמשרדים שמחזיקה מפלגתו החזיקה קודם כחול לבן • דרעי: "לפיד בטח מתכוון למשרד רוה"מ החליפי או אולי של גבי אשכנזי" • קיש: "לפיד, האם עיקר הבעיה הוא בשרי כחול לבן או פופוליזם זול כהרגלך?"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשפ"א / 21.06.2021 17:00

אחרי ששר החוץ יאיר לפיד טען בישיבת סיעת יש עתיד ש”אנחנו מתחילים לעבוד מתחת לאפס, ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הממשלתיים, בלתי נתפסים” – בליכוד עולים להתקפה.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

סגן שר הבריאות לשעבר, יואב קיש: “לפיד החליף את אשכנזי. ברביבאי החליפה את עמיר פרץ. מאיר כהן החליף את איציק שמולי. מירב כהן החליפה מישהו מגוש כח”לב. ארבעת המשרדים הללו היו בידי גוש כחול לבן. שטרן החליף את אלי כהן במודיעין ואלהרר החליפה את שטיניץ. אז לפיד, האם עיקר הבעיה הוא בשרי כחול לבן או פופוליזם זול כהרגלך?”

השר לשעבר ישראל כץ: “אמירה תמוהה ומקוממת 1) משרדי יש עתיד היו בידי כחול לבן 2) המשרד שהובלתי וכל משרדי הממשלה הביאו לתוצאה שמדינת ישראל מובילה כלכלית ובריאותית בכל הקשור למאבק בקורונה. הלוואי ולא תהרסו”.

השר לשעבר יולי אדלשטיין: “יאיר, בכיינות היא לא תכנית פעולה. באת לעבוד? תעבוד. בינתיים השארנו מדינה מחוסנת. ‘חמישה חיסונים’ שלך הפכו ל-5.5 מיליון מחוסנים. הבאנו את הקורונה לדעיכה מדהימה. תגיע להישגים שלנו ומשם רק תמשיך. עד אז תשתדל לא להרוס”.

יו”ר ש”ס דרעי בישיבת הסיעה: “שמעתי שלפיד אומר ביהורה שהממשלה הקודמת הותירה במשרדים הרס והזנחה וכעת מתחילים לעבוד מתחת לאפס, לפיד בטח מתכוון למשרד רוה”מ החליפי או אולי של גבי אשכנזי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות