ידלין במל”ל? הליכוד: לא עברו יומיים ובנט צועד למדיניות השמאל

בליכוד תוקפים את האפשרות שהאלוף במיל' עמוס ידלין ימונה לראש המועצה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה • "עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת של בנט, שרבים מחבריה תומכים בעקירת יהודים מבתיהם"
אריה ריבקינד
ה' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 14:09

בליכוד תוקפים את האפשרות שהאלוף במיל’ עמוס ידלין ימונה לראש המועצה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה.

“הכוונה של בנט למנות את עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי היא עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו, שרבים מחבריה תומכים בעקירת יהודים מבתיהם”.

בליכוד מזכירים: “לידלין הייתה תרומה חשובה לביטחון ישראל במסגרת שירותו הצבאי, אך השקפותיו המדיניות נטועות עמוק בשמאל. רק היום כתב ידלין שיש להאיץ עקירת מאחזים ביהודה ושומרון. הוא דוגל בהקמת מדינה פלסטינית בלב ארצנו, בעקירת יישובים ויהודים ובמסירת חבלי מולדת”.

בליכוד תקפו: “עוד לא עברו יומיים ובנט כבר צועד למדיניות השמאל המסוכנת של ויתורים, רפיסות ועקירות. זאת עוד סיבה לכך שנפעל יחד עם שותפינו לימין האמיתי כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת מוקדם ככל האפשר”.

האלוף במיל’ עמוס ידלין, לשעבר ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, לא הכחיש הבוקר, בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה”ל, את חשיפת חדשות 13, כי קיבל הצעה מנפתלי בנט להתמנות לראש המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה.

”בנט איש מאוד מוכשר, אני מכיר אותו, היה אצלי הרבה במכון, תדרכנו, עשינו עבודה בתקופת הקורונה ביחד”, סיפר ידלין.

אמש צייצה הודיה כריש חזוני, הכתבת המדינית של מקור ראשון: “בלשכת ראה”מ טוענים לגבי הפרסום על פנייה לעמוס ידלין לגבי תפקיד ראש המל”ל: פייק מוחלט”.

הגולשים הגיבו כולם בלעג: “בימינה מה שמכחישים סימן שזה נכון”.

ידלין, לשעבר ראש אגף המודיעין ונספח צה”ל בוושינגטון, הוא איש שמאל.

ילדין, שכיהן כיו”ר המכון למחקרי ביטחון לאומי – מכון בעל אורנטציה שמאלנית – שיבח את ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על ביצוע תוכנית ההתנתקות, וציין כי “אם הייתי יכול, הייתי שם כל יום פרח על הקבר של אריאל שרון על ששחרר את ישראל מ-1.7 מיליון פלסטינים”.

בינואר 2015 הודיע על הצטרפותו למחנה הציוני, ויצחק הרצוג וציפי לבני הכריזו עליו כמועמדם לתפקיד שר הביטחון.

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הביע תמיכה בכחול לבן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פייק
    15/06/2021 15:29
    יובל נבון
  1. פייק ר”ת
    פיייי יאללה קלטו אותנו