סמוטריץ’: בנט הוא האידיוט השימושי של השמאל, לא לוחץ ידו

יו"ר הציונות הדתית: "נפרדתי מבנט כשהוא סימן לעצמו יעד להחליף את נתניהו ולכן חבר לשמאל. הכל היה תפור מראש" • " מודה, אני לא מסוגל ללחוץ את ידו ולומר לו שלום" • "אני מגדולי מבקרי נתניהו, אך שנאת נתניהו היא פתולוגית. אין שום דבק שמחבר את הממשלה הזאת חוץ מזה"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"א / 14.06.2021 10:00

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, תקף הבוקר (שני) את נפתלי בנט, וטען כי הוא זה שטרפד את הקמתה של ממשלת ימין.

בראיון שהעניק לרשת ב’, אמר סמוטריץ: “מאז הבחירות לא התראיינתי בכלל בתקשורת, הייתי מעורב עד צוואר בהקמת ממשלת ימין. השקעתי את כל זמני ומרצי למנוע הקמת ממשלת שמאל עם תומכי טרור. נפגשתי גם עם בנט. היו גם טיוטות של הסכמים, נפתלי טרפד את זה”.

סמוטריץ’ התייחס גם להאשמות של חברי הכנסת החרדים כלפיו, על  שטרפד הקמת ממשלת ימין: “גפני רצה להישען על קולות רע”ם וזה הדבר הכי גרוע שקרה אתמול”.

על הפרידה מימינה אמר סמוטריץ’: “נפרדתי מבנט כשהוא סימן לעצמו יעד להחליף את נתניהו ולכן הוא חבר לשמאל. הכל היה תפור מראש. בנט וחברי ימינה, אנשים שראיתי בהם חברים משותפים, חוברים למחנה השנאה הגדול הזה”.

סמוטריץ’ הבהיר מדוע לא היה מוכן להיות חלק מממשלה שמסתמכת על מפלגת רע”ם, אותה הגדיר “מפלגה תומכת טרור” הגרועה מהרשימה המשותפת: “יש הבדל גדול אם הימין מכשיר ישיבה עם הערבים או השמאל עושה זאת”.

הוא הדגיש: “בנט וסער אתמול לא הסתפקו ברע”ם, טיבי חיכה מחוץ למליאה, הם הסכימו להקים ממשלה בתמיכת המשותפת. התנועה האסלאמית יותר מסוכנת. זו מפלגה שחותרת תחת קיומנו”.

סמוטריץ’ תקף את היחס לראש הממשלה, “אני מגדולי מבקרי נתניהו, אך שנאת נתניהו היא פתולוגית. אין שום דבק שמחבר את הממשלה הזאת חוץ מזה. בנט הוא בתפקיד האידיוט השימושי שעוזר להם להפיל את הימין כדי לבסס את השלטון בעצמם.  אין לי טענות לשמאל – מותר לאנשים לחשוב אחרת ממני, כולם לטובת ישראל”.

על ההצבעה על חוק איחוד משפחות בשבוע הבא אמר סמוטריץ’: “אני לא יודע איך אצביע. אני תומך בחוק שמונע איחוד משפחות, נראה איך ננהג. השאלה אם אני צריך להציל את הממשלה הזו מעצמה. האחריות לא מוטלת על כתפיי. המטרה שהממשלה הזו תהיה קצרה ככל הניתן”.

סמוטריץ אמר היום עוד: “בנט הוא ראש ממשלה לא לגיטימי. אולי הוא חוקי וכמובן נציית להוראותיו, אבל הוא גנב את הדמוקרטיה, הונה ושיקר את עם ישראל. אני מודה, אני לא מסוגל ללחוץ את ידו ולומר לו שלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות