“מכונית רודפת אחריי”: ח”כ עידית סילמן מתלוננת על איומים

הח"כ מימינה ביקשה מקצין הכנסת מאבטחים בשל התגברות האיומים • החליטה להפסיק לשלוח את ילדיה למוסדות הלימודים • אתמול הפגינו מול ביתה: "גנבת את הקולות של הימין" • בימינה הציעו לניר אורבך: אפשר את הקמת הממשלה, ואם המהלך לא יצלח - נכיר בטעות ונקדים הבחירות
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"א / 06.06.2021 09:25

לקראת ההצבעה הצפויה במליאת הכנסת: עידית סילמן, חברת הכנסת מימינה, פנתה לקצין הכנסת וביקשה להציב לה אבטחה אישית, על רקע איומים שהיא סופגת ברשתות ובהודעות שנשלחות אליה. לדברי סילמן, היא מרגישה שעוקבים אחריה. כך דווח הבוקר (ראשון) ב’כאן חדשות’.

בהקלטה ששלחה בקבוצת ווטסאפ של ‘ימינה’ תוך כדי נהיגה – היא נשמעה אומרת: “אני מרגישה לא כל כך טוב, יש מכונית שרודפת אחריי פה בכביש. הייתי רוצה לדעת מה נראה לכם אני יכולה לעשות. הם יצאו מאחורי הבית שלי וממש עוקבים אחריי לדעתי לכל מקום שאלך”.

סילמן אף החליטה להפסיק לשלוח את ילדיה למוסדות הלימודים.

אתמול הפגינו מול ביתה של סילמן פעילי ימין שקראו: “גנבת את הקולות של הימין”.

היא יצאה לדבר עם המפגינים, בנוכחות משטרה.

חברי סיעת ימינה ייפגשו בשעה 10:00 שוב, אחרי הפגישה שקיימו ביום שישי.

בסיעה מעריכים שחבר הכנסת ניר אורבך לא יצביע נגד הקמת ממשלת השמאל, ויעדכן על כך את נפתלי בנט היום.

לפי הדיווח, בישיבת הסיעה הקודמת חברי ימינה הציעו לאורבך לאפשר את הקמת הממשלה, ואם המהלך לא יצלח – המפלגה תכיר בטעותה ותקדים את הבחירות.

ח”כ עמיחי שיקלי אמר כי שוחח עם חבר הכנסת ניר אורבך במהלך השבוע:  “מעריך שהוא יתפטר או יצביע בעד, לצערי הוא לא יכשיל את הממשלה. אידאולוגית הוא מסכים איתי אבל הוא כנראה יצביע משיקולים אישיים” – החברות עם בנט.

בתוך כך, יו״ר הכנסת יריב לוין שוקל להקדים את השבעת הממשלה החדשה ליום רביעי הקרוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות