יאיר נתניהו נחסם ברשת אינסטגרם ובטוויטר: “הרדיפה שובר שיא חדש”

הצנזורה השערורייתית בוצעה לאחר שיאיר פרסם כרזה המעודדת אנשים להגיע להפגין מול ביתו של ח"כ ניר אורבך • יאיר נתניהו: "'הרדיפה, הצנזורה וסתימת הפיות של הרשתות החברתיות נגד אנשי הימין שוברת שיא חדשה. השמאל בראשות בנט השלים את ההפיכה"
אבי כץ
כ"ד סיון התשפ"א / 04.06.2021 14:41

ממשיכה הרדיפה של הימין: חברת פייסבוק הסירה פוסט מחשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וחסמה לו את האפשרות להעלות פוסטים או להגיב למשתמשים אחרים למשך 24 שעות. גם ברשתת החברתית פייסבוק הוא נחסם.

מאוחר יותר נחסם חשבונו של נתניהו הבן גם בטוויטר  ל-12 שעות.

הצנזורה השערורייתית בוצעה לאחר שיאיר פרסם כרזה המעודדת אנשים להגיע להפגין מול ביתו של ח”כ ניר אורבך מימינה – בצירוף כתובתו, ולתמוך בו  שלא להצטרף לממשלת השמאל.

בציוץ נוסף, שהורד מהרשת, כתב נתניהו: “אינסטגרם הסירו לי פוסט של כרזה, של הפגנה מול ביתו של ניר אורבך! 1984 זה כאן!”.

יאיר נתניהו מסר בתגובה לחסימתו ברשתות החברתיות: ”הרדיפה, הצנזורה וסתימת הפיות של הרשתות החברתיות נגד אנשי הימין שוברת שיא חדש. מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, לרבות חשבונותיו של יאיר נתניהו כיוון שהעלו פוסט שקורא להשתתף בהפגנה נגד ניר אורבך.

“בזמן שפייסבוק וטוויטר חסמו את יאיר נתניהו, הם לא חסמו את אנשי קריים מיניסטר שהעלו את אותו הפוסט בדיוק כמו יאיר. השמאל בראשות נפתלי בנט השלים את ההפיכה ומהיום זאת המציאות החדשה: קריאה של השמאל להפגין = תמיכה. קריאה של אנשי ימין להפגין = הסתה”.

נזכיר, כי גם חשבונות הוואטסאפ של כ-30 אנשי ‘עוצמה יהודית’ נחסמו. החברה נמצאת בבעלות פייסבוק.

הליכוד קרא באנגלית למנכ”ל פייסבוק מארק צוקרברג ולמנכ”ל טוויטר ג’ק דורסי “להפסיק את הסטנדרט הכפול ולאפשר את חופש הביטוי לכולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות