חגורות מכנסים ואבנים: כך התעללו ערבים בחרדי בן 22 מרמת שלמה

צעיר חרדי בן 22, שנסע מכיוון בית חנינה לרמת שלמה, איבד שליטה במרכז שכונת שועאפט והתנגש באי תנועה • מה שקרה מאותו רגע הפך לסיוט של חייו • כעת הוגש כתב אישום נגד התוקף הראשי
חיים טוויל
כ"ד סיון התשפ"א / 03.06.2021 21:22

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 24 בגין “מעשה טרור של ניסיון חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בצוותא”.

על פי כתב האישום, ביום 16.5.21 בסמוך לשעה 10:02 נסע ברכבו צעיר חרדי בן 22, מכיוון בית חנינה לכיוון רמת שלמה.

במרכז שכונת שועאפט הוא איבד את השליטה ברכב והתנגש באי תנועה, במספר עצים ובעמוד תאורה, באופן שמנע ממנו להמשיך בנסיעה עם רכבו. 

כתוצאה מהתאונה איבד החרדי את סוללת מכשיר הפלאפון שלו ולכן לא יכול היה להתקשר למשטרה. הוא הבחין במספר מקומיים הבאים לקראתו, ונוכח התקופה, חשש לחייו ועל כן הוציא סכין מתא הכפפות ברכבו, הסתירה בשרוול ידו הימנית, עזב את רכבו והחל לרוץ לעבר רמת שלמה.

באותה העת הבחין בו הנאשם שנסע ברכבו עם חברים. הם עצרו, רצו לעברו והחלו לתקוף אותו עם חגורות מכנסיהם ואבנים, מתוך מניע אידיאולוגי לאומני.

החרדי,  אשר חשש לחייו הוציא את הסכין משרוול ידו הימנית ונופף בו לעבר הנאשם והאחרים, דבר שגרם להם להתרחק מעט, ואפשר לקורבן לברוח לעבר מרווח צר שבין רכב לגדר, אך כשיצא הנאשם מאחורי הרכב נתקל בדבר מה ונפל על הרצפה.

או אז, רצו לעברו הנאשם וחבריו והמשיכו לתקוף אותו, כשחלקם אף מכים בו בחגורות לעבר גופו. הקורבן קם והחל לרוץ אך הנאשם וחבריו רדפו אחריו, השיגוהו,
אחד מהם היכה אותו בחגורה בגבו, ואחד מהם נטל אבן והשליכה בעוצמה ממרחק של פחות ממטר לעבר פלג גופו העליון של החרדי. הוא הרים את ידו הימנית להגן על ראשו והאבן פגעה במרפק יד ימינו וגרמה לו לשפשוף.

תושבים שהיו במקום נחלצו לעזרתו ועזרו לו להימלט מהמקום ולהזמין משטרה.

כתוצאה ממעשיהם, נגרמו לצעיר שפשופים, כאבים ומכות בגופו.

 הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום המהלכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תושבים שהיו במקום נחלצו לעזרתו ועזרו לו להימלט מהמקום ולהזמין משטר־רע
    04/06/2021 11:14
    יפת
  1. כנ״ל