סינוואר איים והתרברב. ומה המתנה הכי גדולה שישראל יכלה לתת לו?

מנהיג ארגון הטרור ברצועת עזה נשא נאום ראשון אחרי מבצע 'שומר החומות' - והזהיר: "יש לנו בתוך ישראל לפחות 10,000 שאהידים" • "ישראל נחלה כישלון מודיעני. יש לנו 500 ק"מ של מנהרות וישראל הרסה מתוכם רק 100 ק"מ. נצליח לשקם את הכל בתוך כמה ימים בודדים"
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"א / 26.05.2021 19:05

מנהיג ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, נאם הערב (רביעי) לראשונה מאז תום מבצע ‘שומר החומות’ – ואיים על ישראל.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בחצות הכספת נפתחת

הוא שיגר אזהרה: “אם אתם רוצים להישאר קיימים עוד הרבה זמן כדאי לכם להתרחק מאל-אקצא ומירושלים”.

סינוואר טען שההסלמה הביטחונית האחרונה היתה רק הכנה בשביל ארגוני הטרור בעזה: “על האויב ועל העולם לדעת שזו רק הייתה חזרה גנרלית – תמרון קטן, שמראה מה יכול להיות אם ישראל תנסה שוב לפגוע באל-אקצא”.

לדבריו, יחד עם גל הפרעות במגזר הערבי, הצליחו לפגוע באופן אנוש ביחסי יהודים וערבים בישראל.  “מה שמכונה דו קיום בתוך הקו הירוק קרס לנצח. יש לנו בתוך ישראל לפחות 10,000 שהידים המוכנים לצעוד למען אל-אקצא, שכל אחד ייקח סכין לדקור בו, או רכב לדרוס בו, או בקבוק תבערה או מיכל בנזין לשרוף בו יערות”.

הוא טען, כי “מי שאחראי לסבב האחרון הם נתניהו וגנץ שלקחו את רצונו של חמאס רק להעביר מסר, והפכו אותו למערכה. האמינו לי, רק רצינו לומר – ‘די לשחק באש’. נתניהו וגנץ רצו להפוך את זה למערכה שתימשך. הם לא צפו את האינתיפאדה של עמנו בכל פלשתין”.

הוא התרברב ואמר כי לצה”ל אין הישגים משמעותיים ה’מטרו’ של עזה: “ישראל נחלה כישלון מודיעיני. אנו חזינו מראש את הניסיון שלהם להטעות אותנו וידענו כי לא תהיה כניסה קרקעית לשטח הרצועה. יש לנו 500 ק”מ של מנהרות וישראל הרסה מתוכם רק 100 ק”מ. נצליח לשקם את הכל בתוך כמה ימים בודדים”.

הוא הוסיף: “המתנה הכי גדולה שישראל יכלה להעניק לי היא לחסל אותי. אני מעדיף למות כשהיד על ידי מטוס F-16 מאשר למות מקורונה או ממחלה. אם גנץ רוצה עצה ממני אני אומר לו: תלמד ממוחמד דף, אם הוא מאיים – הוא מבצע. גנץ והאחרים, אם אתם מאיימים – תבצעו”.

על הפסקת האש בתיווך המצרים אמר: “לא היה הסכם עם ישראל, מלבד הפסקת אש הדדית ובלתי מותנית וזהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות