נשיא ‘המועצת’ עבר צינתור בבי”ח ‘שערי צדק’: ‘הרב מתאושש היטב”

את פעולת הצנתור ביצע מנהל יחידת הצנתורים ד"ר דני דביר בליווי רופאו האישי של מרן - פרופ' חיים לוטן, מבכירי הרופאים בשערי צדק | ד"ר דביר: "זכות גדולה היא לנו. שמחים מאוד על הצלחת הפעולה ומתפללים לרפואתו השלמה"
יוסף גרינבוים
א' סיון התשפ"א / 12.05.2021 20:35

ב’שערי צדק’ מציינים בהצלחה את הטיפול הרפואי שעבר היום (רביעי) נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן, במערך הקרדיולוגיה במרכז הרפואי.

את הפעולה המורכבת ביצע ד”ר דני דביר, המנהל החדש של יחידת הצנתורים, בליווי רופאו האישי של נשיא המועצת, הפרופ’ חיים לוטן.

פרופ’ לוטן, שניהל בעבר את המערך הקרדיולוגי של הדסה, משמש כיום כרופא בכיר במערך הקרדיולוגי של שערי צדק, אותו מנהל פרופ’ מיכאל גליקסון. המרכז הרפואי שערי צדק מוביל בתחום צנתורי מסתמי הלב מכלל בתי החולים בישראל.

“הרב עבר צנתור מסתם והפעולה עברה ברוך ה’ בהצלחה גדולה והרב מתאושש היטב”, אומר ד”ר דני דביר. “צוות הצנתורים בשערי צדק רואה זאת כזכות גדולה לטפל במרן בפעולה מורכבת זו ושמחים על הצלחת הפעולה. אנו מתפללים ומאחלים לרב בריאות שלמה”.

פרופ’ לוטן ציין לשבח את עבודת הצוות והרמה הגבוהה של שערי צדק והטיפול המקצועי שניתן לחכם שלום.

מביתו של חכם שלום מסרו את תודתם למרכז הרפואי, למנהל מערך הלב הפרופ’ גליקסון, לרופאו האישי של הרב – פרופ’ לוטן, ולמנהל יחידת הצנתורים ד”ר דני דביר. “אנו תודה לצוות המיוחד והמסור ביותר אשר ביצעו את ההליך הרפואי במיומנות רבה ועל הצד הטוב ביותר״.

בשערי צדק מביעים הערכה, כי לאור התאוששותו הטובה מהטיפול, יתכן וונשיא המועצת ישוחרר לביתו כבר לקראת השבת הקרובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות