קמו בבוקר ופינו ספרי תורה מבית הכנסת שהוצת ונשרף בלוד • צפו

לאחר יומיים של פרעות, בהם תושבים יהודים בעיר לוד הותקפו ללא הפסקה, הם קמו הבוקר למחזות זוועה: "ממשיכים להפקיר אותנו. הכריזו על מצב חירום אבל בפועל לא רואים שוטרים ברחובות"
חיים טוויל
א' סיון התשפ"א / 12.05.2021 12:05

הטרור נמשך: לאחר יומיים אלימים בהם תושבים יהודים בעיר לוד הותקפו ללא הפסקה, תוך רגימת אבנים וסלעים שהובילו גם לאשפוזו של גבר עם פגיעת ראש קשה, הצתת רכבים והצתת בתי כנסת – התעוררו התושבים לבוקר של מראות זוועה, ופינו ספרי תורה מאחד מבתי הכנסת בעיר שהוצת ונשרף כליל.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: מחר הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

“זו המציאות שלנו, ולא רק בבוקר הזה, לא התעוררנו לכך פתאום היום, התרענו, התחננו שיבואו להציל אותנו, בקשנו הגנה, ורק אתמול בלילה מישהו התעורר והחליט סוף סוף להכריז על מצב חירום”, אומרים התושבים.

עם זאת הם טוענים: “ממשיכים להפקיר אותנו. הכריזו על מצב חירום אבל בפועל לא רואים שוטרים ברחובות”.

צופיה ואוריאל כוכב, תושבי שכונת רמת אשכול בלוד, סיפרו לערוץ 7 על החיים בצל הפרעות של ערביי לוד.

”התחושות הן מאות קשות, נורא מפחיד, אף אחד לא דואג לנו. אתה מתקשר למשטרה ואין מענה”, מתארת צופיה. “כבר 12 שעות אין לנו חשמל. אני רואה מהחלון איך שורפים לנו את המכוניות ואין מענה מהכבאות, הם והמשטרה לא מגיעים. זה נורא מפחיד, מפחיד שהם יבואו אלינו לבתים שלנו”.

אוריאל תיאר: ”אנחנו קמים בבוקר ורואים את הרכבים שלנו שרופים, התחושות לא קלות, יש לציין שאין לנו הרבה שוטרים באזור. הדברים מתלהטים. לא מדובר בכמה צעירים ערבים אלא גם בילדים ונשים, בציבור ערבי רחב גדול”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות