אוחנה: מעצר היהודים בלוד נורא • סמוטריץ’: מבין כמה העסק רקוב

השר לביטחון פנים קרא לשחרר את החשודים בירי הפורע בלוד: "אזרחים שומרי חוק הנושאים נשק הם מכפיל כוח לניטרול מיידי של איום וסכנה'' • סמוטריץ: "בסדום לא חשבו על מערכת חוק ומשפט כזו. מערכת רקובה. נפרק ונרכיב מחדש. נדיח את כל המעורבים"
חיים טוויל
א' סיון התשפ"א / 12.05.2021 10:30

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, קורא לשחרר את תושבי לוד היהודים שנעצרו בחשד למעורבות במותו של הפורע בן ה-25, תושב העיר שהשתתף בפרעות נגד יהודים שלשום.

”מעצר היורה בלוד וחבריו, שפעלו ככל הנראה בהגנה עצמית, הוא נורא. גם אם יש דברים שהציבור עדיין לא יודע, אזרחים שומרי חוק הנושאים נשק הם מכפיל כוח בידי הרשויות, לניטרול מיידי של איום וסכנה”, אמר אוחנה.

לדבריו, מעצר ושחרור אינם נתונים לסמכותו כשר לביטחון פנים. ”לו כך היה – היו משוחררים. טוב תעשה מערכת האכיפה אם כך תנהג”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב לדברי אוחנה וקרא לו לפטר את הקצינים האחראים למעצר היהודים בלוד. ”מעצר ושחרור אינם נתונים להחלטת השר לביטחון פנים. פיטורי קצינים שלא יודעים לקבל החלטות נכונות ומסכנים את אזרחי ישראל כן נתונים לסמכות השר לביטחון פנים. בהצלחה”, צייץ סמוטריץ’.

בהמשך הוסיף: “מקשיב לקציני המשטרה הבוקר בתקשורת על אירועי לוד ומבין כמה העסק רקוב. עשרות רכבים, בתי כנסת ומבנים נוספים שרופים, נזקים מטורפים לתשתיות, אלפי יהודים בחרדה, אפס הרתעה מול המון מוסת ומשולהב שמיידה מכל הבא ליד לילה שלם, אבל זו הצלחה של המשטרה… נכשלתם”.

הוא הוסיף: “בסדום לא חשבו על מערכת חוק ומשפט כזו. מערכת רקובה. נפרק ונרכיב מחדש. נדיח את כל המעורבים. חברים, תאספו את פרטי השוטרים, הקצינים והפרקליטים המעורבים, נוקיע אותם ונשלח אותם לאזרחות ונחליף אותם באנשים בריאים עם שכל ישר ותחושת צדק טבעית, מוסרית ויהודית”.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול עד ליום חמישי את מעצרם של שלושת תושבי לוד היהודים, שנעצרו בחשד לביצוע הירי ממנו נהרג הפורע הערבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות