מדהים: זו הסיבה שהחסיד מ’אסון מירון’ חזר חי מהמתים • להאזנה

הרב אברהם מאיר קרויס, חסיד תולדות אברהם יצחק, שכב לפי עדויות בין המתים של זק"א • אבל אז הוא קיבל מסר מ'בית דין של מעלה': "תחזור חזרה, מקומך לא איתנו" • מה הסיבה?
חרדים 10
כ"ג אייר התשפ"א / 05.05.2021 16:55

שמו הרב אברהם מאיר קרויס. הוא חסיד תולדות אברהם יצחק. הוא שכב בין המתים ליד השקיות של זק”א. אבל אז הוא קיבל מסר מ’בית דין של מעלה’: “תחזור חזרה, מקומך לא איתנו”.

הסיבה? “כי אתה לא מדבר בשעת התפילה”.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בחצות הלילה הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

בשיחה עם הרב יונתן שטנצל בקו החברותות והחסד ‘אמר אביי’, שחזר אחיו הרב שמעון, ביחד עם איש החסד של צפת הרב ישראל יהודה רוטנברג, את סיפור חזרתו לחיים של אחיו.

ר’ ישראל יהודה רוטנברג: “אני מתנדב בארגון מפעל חסד של חסידי גור בחצור. אני גר בצפת. בערב שבת אנחנו מסתובבים ב’זיו’ ואם רואים מישהו חרדי – שואלים אם הוא צריך אוכל לשבת. השבוע הגיעו חבר’ה ממירון. מצאתי יהודי, שאלתי אותו. אמר לי: אם אתה יכול לסדר לי בגדים – אין לי בגדים. הוא מראה לי תלויים בגדים קרועים, הוא כבר היה בעולם הבא, אמר, והוא חזר כי הוא לא מדבר בתפילה.

“הבן שלי, שעמד לידי, חידד את העניין ואמר לי שהאמירה שלו הייתה שהוא היה עם שתי הרגליים בעולם הבא. לי זכור שהוא אמר שלחו אותי בחזרה לעולם.

“אני עומד שם ואומר לעצמי: איפה אני משיג לו קאפטן? הוא השאיר מזוודה במירון כי הוא תכנן להיות שבת במירון. צריך להביא ת המזוודה. עשיתי טלפונים, והתברר שהאזור סגור. אין יוצא ואין בא. כמה שעות לפני שבת שמעתי שפתחו. התקשרתי שוב לרב קרויס – והוא אומר לי: הכל הסתדר, אני אצל רבי שמעון בשבת.

“אני אומר לו: איך יכול להיות דבר כזה? לעצמי חשבתי, 12 שעות לפני זה הוא מת. הוא אומר לי: אני לא מדבר בתפילה. שמעתי מאחרים שהוא כבר היה בשורה של זק”א ועשו עליו החייאה רצו להכניס אותו בשק. מישהו אמר, בואו נעשה עוד פעם החייאה. רק באמבולנס התעורר ועוד פעם נפל. ובזיו התעורר סופית”.

אחיו של הפצוע, ר’ שמעון קרויס, סיפר: “הוא כבר היה באיזור של המתים, כבר הרימו ממנו ידיים”.

מי אמר לכם שהוא כבר היה? שאל הרב שטנצל.

האח: “אברהם מאיר זוכר, הוא החליק יחד עם כולם. האחים אנגלרד עמדו לידו וצעקו ‘אוויר, הצילו’, והוא ניסה לעזור להם, אבל לא יכל להוציא ידיים. רצה להציל את הילדים ולא הצליח. אחר כך הוא ראה שהוא מאבד את הנשימה והוא זכר שהבריסקער רב אמר שכשאדם מצייר שם ה’ במחשבתו אפשר לקבל ישועה משמים. הוא אמר: ריבנו של עולם, תעזור. משם הוא זוכר שהוא התעורר באמבולנס”.

האח הוסיף: “בעולם הבא אמרו לו, הוא לא אמר מי, אמרו לו אתה לא מדבר בתפילה אתה לא שייך כאן”.

הרב שטנצל סיפר בשיחה כי ר’ אברהם מאיר הוציא ספר בשם ‘כבוד בית השם’ “ואלפי אנשים הפסיקו לדבר בתפילה בזכות הספר”.

האח: במכתב שחרור כתוב שהאדם יש לו הזיות, שהוא רואה גופות באוויר. הם חשבו שהוא לא מדבר לעניין מבחינה פסיכיאטרית, הם לא הבינו שהיהודי הזה היה בעולם העליון. הביאו לו שתי פסיכאטרים והוא לא רצה לשתף פעולה. אנחנו נכדים של ה’תוספות יום טוב’, שתיקן כידוע מי שברך מיוחד. בכל ראש חודש אדר עושים סעודה בכל שנה עד שמשיח יבוא ואנחנו מנסים ללכת בדרך שלו”.

קו החברותות והחסד אמר אביי 0772247333

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות