רביב דרוקר נגד אריה דרעי: ‘לבכות אתה יודע, בראש קטן אתה מצטיין’

הפרשן הפוליטי של חדשות 13 תקף ב'טור דעה' את נאומו של יו"ר ש"ס בישיבת האבל לציון 'אסון מירון' • "למה לא עשית כלום בכל שנותייך כשר בכיר?" • "גזירה משמיים? זו גזירה מעשי ידי אדם בה מעורבים גדולי מקורביך"
חרדים 10
כ"ג אייר התשפ"א / 05.05.2021 00:49

רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי של חדשות 13,תקף היום (שלישי) – בטור דעה במהדורה המרכזית – את השר אריה דרעי על נאומו בישיבת האבל במליאת הכנסת לציון ‘אסון מירון’.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

דרוקר התייחס לאמירה של דרעי, כי “האסון הנורא שקרה הוא גזירת שמיים” – ואמר: “כן מר דרעי, זאת תשובה קליטה לקהל שלך, אבל לא, אדוני שר הפנים, זו גזירה מעשי ידי אדם בה מעורבים גדולי מקורביך”.

על טענות דרעי כי אי אפשר היה לעשות כל מה שצריך באתר הרשב”י, בשל בעיות משפטיות – אמר הפרשן: “שטויות, כשיש סכנת חיים, ממשלה יכולה לא לתת לישראלים לחזור לארצם, זוכר? אפילו לא לצאת מהבית, זו לא בעיה משפטית – זו בעיה פוליטית”.

על דברי דרעי לפיהם “הגיע הזמן לקחת אחריות מלאה על המתחם”, הטיח דרוקר ביו”ר ש”ס: “למה לא עשית כלום בכל שנותייך כשר בכיר? בשנה וחצי בה כיהנת כשר דתות כולל בזמן ההילולה ב-2019?”

דרעי אמר בישיבת האבל כי “אסור בשום אופן לחבר בין הסרת ההגבלות, לבין הסרת ההגבלות של הצפיפות” – ודרוקר תקף: “למה אסור? כשכופפת את הדרג המקצועי בנוגע לקורונה לא צלצל לך פעמון האזהרה מעשרות כמעט אסונות ממירון? לבכות אתה יודע, אנחנו יודעים. בראש קטן אתה מצטיין – עבודה? מנהיגות? זה כבר גדול עליך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שנכון- נכון!
    14/05/2021 13:37
    אלישבע
  1. מה לא עושים בפוליטיקה כדי להגדיל את עצמם ואת כבודם, על חשבון בטחונם ובריאותם של הציבור