ליברמן: אפשר להקים ממשלה עד מחר. דרעי ליצמן וגפני – להתפטר

יו"ר ישראל ביתנו טען כי על הפוליטיקאים החרדים להתפטר בעקבות 'אסון מירון: "לא למצוא איזה שהוא ש.ג ולא לגלגל את כל האחריות על מפקד המחוז" • קרא להקמת ממשלת חרם: "בואו נתכנס הערב ועד מחר בשעה תשע בערב נקים ממשלה"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשפ"א / 03.05.2021 15:10

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת, להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת ‘אסון מירון’.

 

“אין מנוס וחייבים למנות ועדת חקירה ממלכתית כי אחרת לא נקבל תשובות אמיתיות”, אמר ליברמן.

הוא קרא לראשי המפלגות החרדיות להתפטר: “אין ספק שהנהגת ש”ס ויהדות התורה חייבים להסיק מסקנות ולהתפטר. אני קורא לאריה דרעי, לליצמן וגפני להסיק מסקנות אישיות, לקחת אחריות ולהתפטר ולא למצוא איזה שהוא ש.ג ולא לגלגל את כל האחריות על מפקד המחוז”.

הוא הוסיף: “‏למרות שכולנו עדיין בהלם, אנחנו חייבים לשאול את עצמנו איך זה יכול לקרות? אחרי כל מה שעברנו, פסטיבל ערד, אירועי משחקי מכביה, אותו אירוע של אסון ורסאי וגם לצערי אותה החיילת שנהרגה בחזרה בהר הרצל. יש להקים ועדת חקירה ממלכתית, כל ניסיון למנות ועדה אחרת זה ניסיון להתחמק ולהימלט מאחריות, ואנחנו לא מתכוונים לתת את זה.

“אני גם חייב פה לשבח את הציבור החרדי ואני מדגיש הציבור החרדי ולא את הפוליטיקאים החרדים. אני שמעתי רבים מנציגי הציבור החרדי שהופיעו בתקשורת, כתבו ודרשו אותו דבר – דרשו למנות ועדת חקירה ממלכתית כי הם דורשים תשובות והם זכאים לקבל תשובות כמו כולנו.

“הרי בסופו של דבר כל מה שקרה שם, קרה בניגוד לכל הוועדות הקודמות, בניגוד לאותן מסקנות ו‏אגב מכון התקנים אחרי כל האירועים גיבש נהלים ותקנים לאירועים המוניים”.

על הפלונטר הפוליטי אמר ליברמן: “אני מנצל את הבמה לקרוא לכל עמיתי בגוש השינוי – בואו נתכנס הערב ועד מחר בשעה תשע בערב נקים ממשלה. הפערים הם לא גדולים. אם יש רצון טוב, נחישות ואמונה בצדקת הדרך אפשר עד מחר בערב לצאת עם ממשלה אחרת ממשלה שבאמת תביא שינוי אמיתי, ממשלה שתתפקד ותדע לקבל החלטות לטובת עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רשע מרושע,,שהוא ילך והתפטר,,
    04/05/2021 04:28
    יהודה.
  1. הלוואי שהוא יתפטר. ככה נתפטר מהמצורע,הזה , לא מדבר על מה שקרה במירון, כנראה שהוא שמח בזה. רשע מרושע,,הגיע הזמן אחד ולתמיד להעיף אותו מהר מהממשלה. ,,