האבות שאיבדו את בניהם במירון נפגשו • צפו במפגש המצמרר

ידידיה חיות ומשה לוי ז"ל, חברים לכיתה, השתתפו בפעם הראשונה בהילולה בציון הרשב"י • הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה בן ה-13, מלמד בת"ת בבני ברק, היה זה שליווה את השניים במירון - ולא הצליח להציל אותם • היום פגש את אביו של משה ז"ל - ואמר לו: "עשיתי מה שיכולתי"
חרדים 10
כ' אייר התשפ"א / 02.05.2021 17:15

ידידיה חיות ומשה לוי ז”ל, חברים לכיתה בתלמוד תורה בבני ברק, השתתפו בפעם הראשונה יחד בהילולה במירון בל”ג בעומר.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה בן ה-13, ליווה את השניים בנסיעה למירון, ולא הצליח להציל אותם. היום (ראשון) הוא פגש את אביו של משה ז”ל ואמר לו: “עשיתי מה שיכולתי”.

הרב דוד לוי, אביו של משה לוי ז”ל, סיפר על בנו: “שנתיים הוא דיבר על זה שהוא רוצה להגיע למירון, זו הייתה התחנה שלו”.

בריאיון לקרן נויבך ברשת ב,  סיפר הרב אביגדור חיות: “ראיתי שממש דחוס ושהדברים יוצאים משליטה, קיבלתי החלטה להתפנות יחד עם הילדים”.

בדרכם החוצה התחיל לחץ עצום של אנשים. “נשאבנו לתוך ההמון”, תיאר. “בשלב מסוים אני והבן הקטן שלי הוטחנו לרצפה. זה היה הרגע שאיבדנו את ידידיה ומשה. כל מי שהיה אחרינו נפל אחד אחרי השני. לא הצלחתי לנשום. אני שומע את הבן שלי צורח ‘אבא אני הולך למות’. אני מעודד אותו כשאני בעצמי יודע שהסוף ממש קרוב, אני מאבד תחושה בגוף”.

בשלב מסוים הגיע שוטר שמנסה לחלץ את אביגדור ובנו הקטן. “הוא לקח את היד שלי ואת היד של הילד ולא הצליח למשוך אותנו. ראיתי אותו מקיא ובוכה בכי תמרורים. את הבן שלי, שמואל, הוא הצליח לשלוף החוצה. אני לא הצלחתי לקום ופינו אותי באלונקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות