מנכ”ל המקומות הקדושים, שעתיים לפני: “ילדים כמעט נמחצו”

בשידור חי מההילולא סיפר יוסי שוינגר, מנכ"ל 'המקומות הקדושים' טרם האסון: "אנחנו כל הזמן נמצאים במתח שכל המערכות יפעלו כמו צריך, שהכל ידפוק. שח"ו איזה ילד של אימא לא יהיה בסכנה להיחנק" • "המפיק האחראי האמיתי בשטח זה המשטרה, ואסור לתת לה לברוח מהעניין הזה"
חרדים 10
כ' אייר התשפ"א / 02.05.2021 10:43

שעתיים לפני ‘אסון מירון’: מנכ”ל מנהלת ‘המקומות הקדושים’, יוסי שוינגר, התראיין במשדר של משרד הדתות מההילולא וסיפר על ההתרחשות במקום בשידור-חי: “ילדים כמעט נמחצו, מחזה לא נעים”.

הגיע הזמן להתעורר: לחלום שלכם יש בית – והוא עומד להתגשם. איך?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

הוא הוסיף: “אנשים חושבים שאם היה דחק – ‘המקומות הקדושים’ לא התארגנו כמו שצריך. גם אותנו דחפו, והשוטר ידע מי אנחנו ולא כל כך הזיז לו. לידינו עמד חבר כנסת מכובד, וגם אותו דחפו כמו שצריך”.

כבר בשידור התנער מנכ”ל ‘המקומות הקדושים’ מאחריות, והטיל את האחריות על בטיחות הבאים להילולא על המשטרה: “כל היום אומרים שצריכים מפיק אחראי. המפיק האחראי האמיתי בשטח זה משטרת ישראל, ואסור לתת לה לברוח מהעניין הזה. אנחנו מתכללים ומתקציבים את הכול, אבל בפועל – בעל הבית פה בשטח, ברמה של בטיחות, זה משטרת ישראל”.

לדבריו בשידור: “אנחנו כל הזמן נמצאים במתח שכל המערכות יפעלו כמו צריך, שהכל ידפוק. שחס וחלילה איזה ילד של אימא לא יהיה בסכנה להיחנק, שלא ידחקו אותו ויצטופפו סביבו. השקענו המון אנרגיות בזה ולכן אני מייחל שהכול כבר להיות יום אחרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות