“קיבלנו רמזים”: מרכז הליכוד אישר החלטה שתאפשר ממשלת ימין?

חברי מרכז הליכוד התכנסו ואישרו את סמכות ראש הממשלה להביא הצעה להגשת רשימת מועמדים משותפת לכנסת ה-25 • יו"ר מרכז הליכוד, חיים כץ: "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים, נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"א / 27.04.2021 19:11

במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24: יו”ר מרכז הליכוד ח”כ חיים כץ, כינס הערב (שלישי) את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, להביא הצעה עקרונית שתאפשר הגשת רשימת מועמדים משותפת עם מפלגה נוספת בבחירות לכנסת ה- 25.

יו”ר מרכז הליכוד, ח”כ חיים כץ, הסביר בפתח ישיבת מרכז הליכוד את ההצעה – ואמר: “קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית”.

נתניהו אמר בכינוס מרכז הליכוד: “נדרשנו לקבל את ההחלטה הנכונה גם אם היא לא הייתה פשוטה, כי אתם יודעים לקבל את ההחלטה הנכונה בשביל המדינה שלנו .
אנחנו נמצאים מול כל מיני סערות פוליטיות ואתגרים. אני עושה מאמץ אדיר להקים ממשלת ימין. אנחנו מוכרחים להקים ממשלת ימין כי רק ממשלת ימים תוכל לאתגרים הללו”.

בסיום הדיון אישר מרכז הליכוד את ההצעה ברוב גדול, ובעקבות כך החלטה שכזו, אם תתקבל על ידי ראש הממשלה, תידרש לאישור מזכירות המפלגה בלבד.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות