“תגידו, השתגעתם?” • השמאל לגנץ: “אל תשקול אפילו הצעה מנתניהו”

השמאל בהיסטריה מהצעות הרוטציה של נתניהו • זנדברג: "עוד פעם להאמין לאיזו נוכלות נכלולית של ביבי? גנץ, הגעת לתחתית הבזיון בפעם הקודמת" • ח"כ סלימאן מהרשימה המשותפת: "מתנגדים לממשלה בראשות בנט"
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"א / 27.04.2021 12:18

עוד שבוע למנדט של נתניהו: בעוד הליכוד ממשיך במאמצים להרכיב ממשלה, בגוש השמאל חוששים כי בסופו של דבר נפתלי בנט, גדעון סער ואולי אף בני גנץ, יקימו ממשלה עם הליכוד.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

איש השמאל הקיצוני, ח”כ יאיר גולן ממרצ, אמר הבוקר (שלישי) בגל”צ: “אינני יודע אם בנט עושה תמרונים כדי לשפר את מצבו מול נתניהו, וקשה לפענח עד כמה סער רציני או חותר לפלס את דרכו חזרה לליכוד. במקרה של בחירות חמישיות, המפלגות שלהם כבר לא יהיו הבטחה גדולה לשינוי”.

חברתו של גולן למפלגה, ח”כ תמר זנברג כתבה הבוקר על הפרסומים לפיהם הציע נתניהו רוטציה לבנט, סער ולגנץ: “אני רוצה לפנות לשותפים בגוש השינוי: תגידו, השתגעתם? עוד פעם להאמין לאיזו נוכלות נכלולית של ביבי?

“זו בדיוק הסיבה שהלכנו לארבע הבחירות האחרונות. ארבע פעמים הוא לא הצליח לנצח, אז עכשיו אתם שוב שוקלים לתת לו את זה?! הפעם חסר עכבות מתמיד ומגובה בכהניסטים וגזענים מתועבים?

“אני קוראת במיוחד לבני גנץ, שהשמועות אומרות שמנהל כרגע משא ומתן עם ביבי. הגעת לתחתית הבזיון בפעם הקודמת, והמחנה שלנו העניק לך הזדמנות נוספת. תאטום אוזניים, אל תשקול אפילו שום הצעה ושום תמרון נואש. זו כבר תהיה הבדיחה שמעבר לביזיון שמעבר לפארסה שמעבר לטרגדיה.

“ולשאר מפלגות הגוש: קבלו החלטה ובואו נלך על זה. זה מורכב לכולנו אבל זה אפשרי. ציבור ענק משמאל ומימין מחכה לזה. נתניהו מבין את זה ולכן הוא בטירוף. אסור לתת לגחמה הנואשת התורנית להכשיל אותנו”.

לצד זאת, כדי שממשלה בראשות בנט ולפיד תקום, ייתכן והיא תצטרך להסתייע בתמיכה של הרשימה הערבית המשותפת, אך נראה ששם לא ממהרים ולא נלהבים כל כך מהאפשרות הזו.

ח”כ עאידה תומא סלימאן אמרה היום: “אנחנו מתנגדים לממשלה בראשות בנט. צריך להוציא את נתניהו מבלפור, אך השינוי שצריך לקרות במדינה הוא לא רק פרסונלי. הצבעה על ממשלה כרוכה בקווי יסוד, מוקדם לדעת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות