ינקלביץ’ ביקרה אצל יחיא מהלינץ’: “מחבלים מצאו ספורט חדש” • צפו

השרה עומר ינקלביץ' ביקרה אצל יחיא ג'רדי, החרדי מבית שמש שהותקף בליל שישי בידי המון צמא דם: "תמונתו שרוע על הכביש לקוחה מתקופות עבר בהיסטוריה שלנו" • בשער שכם: "לא ייתכן שחגיגות הרמדאן יהפכו לפרעות ביהודים!"
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשפ"א / 25.04.2021 16:38

השרה עומר ינקלביץ’ הגיעה היום (ראשון) אל בית החולים ‘הדסה’ כדי לחזק את יחיא ג’רדי, החרדי מבית שמש שהותקף בליל שישי בידי המון צמא דם במזרח ירושלים, הוכה בברוטליות ומכוניתו הועלתה באש.

כשאשתי שבה מחופשת לידה, גילינו מה המעסיק שלה לא יכול לעשות

“תמונתו שרוע על הכביש לקוחה מתקופות עבר בהיסטוריה שלנו”, אמרה שרת התפוצות. “כאן במדינתנו אסור שזה יקרה. כולנו מתפללים לרפואתו וסומכים על כוחות הביטחון שיבואו חשבון עם האחראים”.

אחר כך ביקרה השרה בשער שכם: “בשבועות האחרונים אנחנו רואים כאן הסלמה חמורה. מחבלים פלסטינים ממזרח ירושלים מצאו ספורט חדש: תוקפים יהודים בעלי חזות דתית וחרדית. זה התחיל בזה ועבר להשתוללות וטרור. אסור להשלים לרגע עם מצב שבירת ישראל הופכת למקום לא בטוח ליהודים. לא ייתכן שחגיגות הרמדאן יהפכו לפרעות ביהודים!

“אני קוראת למשטרה לפעול במלוא הכוח כדי להשליט כאן ביטחון וריבונות.

“לצד זאת, אסור לאזרחים לקחת את החוק לידיים. התמונות שבהם רואים נערים יהודים זורקים אבנים על בתי אזרחים בלתי מתקבלות על הדעת. אנחנו במדינת חוק ותפקיד המשטרה הוא להחזיר את הביטחון לתושבים. אני קוראת למפגינים להימנע מאלימות. מחזקת את כוחות הביטחון שישיבו את השקט לבירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עמל ידיהם
    26/04/2021 02:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אלעק חרדית