‘מלחמת עולם’ בימינה? הח”כ חשף בהקלטה מה קרה מאחורי הקלעים

הקלטה של חבר הכנסת מישראל ביתנו לפעילים - שפורסמה בערוץ 20, שופכת אור על מה שקרה ביום ההצבעה על הרכב הוועדה המסדרת • בנט רצה להצביע עם מתנגדי נתניהו, שקד פעלה "מאחורי הגב" להגיע לסיכום עם הליכוד
חרדים 10
ט' אייר התשפ"א / 21.04.2021 14:33

רגעים ספורים לפני ההצבעה על הצעת ‘גוש נתניהו’ על הוועדה המסדרת, הוציאו הליכוד וימינה הודעה משותפת לפיה ימינה תתמוך בהצעת הליכוד. אלא שאז מנסור עבאס ורע”מ הפתיעו בדקה ה-90, הפילו את ההצעה – והנחילו לגוש מפלה.

בהקלטה שפרסם ערוץ 20, בה נשמע חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו משוחח עם פעילים עימם הייתה אמורה להיות לו פגישה באותו לילה – הוא שופך אור על התנהלות סיעת ימינה מאחורי הקלעים ביום הדרמטי, ומספר על “מלחמת עולם קטנה” בתוך הסיעה.

לפי אבידר, לפני ההצבעה, יו”ר ימינה נפתלי בנט, רצה להצביע עם ‘גוש החרם’, אלא שלאיילת שקד היו תכניות אחרות. אבידר טוען כי שקד ניסתה להגיע לסיכום עם הליכוד מאחורי הגב. כל זה, לטענתו, בכדי לחזור לליכוד כפי ששקד מנסה לעשות כבר זמן רב.

“ברגע האחרון לפני ההצבעה הליכוד החליט, באמצעות איילת שקד, לתת להם חבר נוסף בוועדה על חשבון המכסה שלו מה שגרם לימינה להצביע עם הליכוד”, הסביר אבידר לפעילים.

אבידר התייחס גם למפלגה לרע”מ: “מה שקרה זה שמפלגת ‘רע”מ’ החליטה שהיא לא נדרסת על ידי הליכוד. גם מבזים כבר שבועות, קוראים להם תומכי טרור, וגם הליכוד מתייחס אליהם כמובן מאליו. והם החליטו להצביע איתנו”.

בסיום ההקלטה אומר אבידר לפעילים, כי על אף ש”ההצבעה הייתה חשובה, זה לא סוף פסוק אבל זה עוד ניצחון אחד בדרך. אני מקווה שבימינה סוף סוף יפסיקו להקשיב לעיצות הלא מוצלחות והלא מלומדות של איילת שקד שעושה את הכל כדי לחזור לליכוד”.

חברת הכנסת איילת שקד הגיבה על הפירסום: “השקרים של ח״כ אלי אבידר לא ראויים להתייחסות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות