אדלשטיין על גנץ: בזבוז? החודש האחרון כיסה כל מה שרכשנו!

שר הבריאות יולי אדלשטיין נגד בני גנץ: "בחוסר אחריות ניסה לטרפד רכש חיסונים. לא רק שלא מתנצל, עוד טוען שמנע בזבוז. ברכש החיסונים אין ולא היה שום בזבוז!"
אריה ריבקינד
ח' אייר התשפ"א / 20.04.2021 19:21

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס במסיבת עיתונאים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לרכש החיסונים – ותקף את בני גנץ.

“הצוות של משרד הבריאות, בסיוע משרדי ממשלה נוספים, עבד לילות כימים להשגת ההסכמים. כשאנחנו חגגנו את ליל יום העצמאות, ישבו הצוותים, הם עבדו וניסחו את ההסכמים. התוצאות מדברות בעד עצמן”.

לדבריו, “ישראל מובילה בפער על כל המדינות בעולם מבחינת מבצע החיסונים. רואים זאת גם בשטח. המשק פתוח, אנשים נהנים מכמעט שגרה מלאה ואנחנו בודקים איך ניתן להקל עוד על האוכלוסייה”.

על ההתנהלות של יו”ר כחול לבן אמר: “מה שמעיב על השמחה בלבי זה כמה תדרוכים שראיתי היום של אותם גורמים שבחוסר אחריות ניסו לטרפד. לא רק שלא מתביישים ולא אומרים ‘טעינו’. עכשיו יש עוד טענות שבהתנהגותם הם חסכו משהו ומנעו בזבוז”.

אדלשטיין הדגיש: “בנושא רכש החיסונים, אין ולא היה שום בזבוז. החודש האחרון כיסה כל מה שרכשנו ומה שעוד נרצה לרכוש. לכן כבר לפני חודשים רבים ההנחיה שלי היתה לא לשים את כל הביצים בסל אחד. כך עשינו.

“אני מבקש מהאזרחים שטרם התחסנו להגיע. מבצע החיסונים נמשך. לא מאוחר. תבואו. יש חיסונים. המדינה תמשיך לשגשג רק אם נהיה מחוסנים נגד קורונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות