שמחה בבעלזא: הנכד הרשל’ה התארס; הערב ה’ווארט’

ערב תערך שמחת הווארט של הבחור אברהם שמואל צבי רוקח, בנו השני של הרה"צ רבי אהרן מרדכי, עם בת הדיין רבי דב בערל רכניצר, רב קהילת בעלזא בחיפה
אלי שוורץ
י"ח אב התשע"ד / 14.08.2014 18:00

שמחה בחצר בעלזא:  הערב תערך שמחת הווארט של הבחור אברהם שמואל צבי (הרשל’ה) רוקח, נכדו של האדמו”ר מבעלזא, בנו השני של הרה”צ רבי אהרן מרדכי, עם בתו של הדיין הגאון רבי דב בערל רכניצר, רב ודומ”ץ קהילת בעלזא בחיפה.

החתן, בן 17, הנכד השני בבנים של בנו יחידו של האדמו”ר, הוא תלמיד ישיבת בעלזא בירושלים. הכלה היא תלמידת סמינר ‘בית מלכה’ של בעלזא בבני-ברק.

הבוקר עלה החתן, הנחשב לדמות דומיננטית בחצר, עם אביו הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח לציון המהר”א מבעלזא בהר המנוחות, ובערב ייערך מעמד ‘לחיים’ בביתו של האדמו”ר בקריית בעלזא בירושלים, בהשתתפות המחותנים ובני המשפחה.

שמחת התנאים תתקיים ביום ראשון הקרוב בהיכל הטישים ‘א גרויסע שטוב’ שבקריית בעלזא, יחד עם ‘טיש’ ההילולא של האדמו”ר הקודם מבעלזא, המהר”א זצ”ל, בהשתתפות חסידי בעלזא, אדמו”רים וגדולי תורה.

שמחת החתונה נקבעה לחודש סיון תשע”ה.

בשבת הקרובה ישהו חסידי בעלזא במחיצת האדמו”ר בירושלים, לרגל שבת היארצייט של האדמו”ר מהר”א זצ”ל.

בחסידות בעלזא תתקיים ביום חמישי הבא עוד שמחה גדולה:  חגיגת בר המצווה של נכד האדמו”ר, הבחור חיים מאיר רוקח – אחיו של החתן שהערב יחגוג את אירוסיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות