פרופ’ מייעץ לחייל הגיבור: אל תהיה חלק מהיח”צ המביש של בני גנץ

פרופ' יובל אלבשן מציע לזיו שילון, שאיבד בקרב את ידו השמאלית ומשמש פה לנכי צה"ל, לדחות את הצעתו של שר הביטחון להוביל את קידום הרפורמה באגף השיקום במשרד הביטחון • ואלה הסיבות
יוני גרין
ד' אייר התשפ"א / 16.04.2021 13:41

פרופ’ יובל אלבשן, דיקן הקמפוסים הרב-תרבותיים של הקריה האקדמית אונו, מציע לזיו שילון לדחות את הצעתו של שר הביטחון בני גנץ להוביל את קידום הרפורמה באגף השיקום במשרד הביטחון – ולאמץ את הדו”ח של האלוף אייל בן ראובן.

בהודעת שר הביטחון אמש נאמר, כי על רקע הטרגדיה של איציק סעידיאן, נכה צה”ל שהצית עצמו, והצורך ביישום רפורמה מקיפה באגף לשיקום נכים במשרד הביטחון, הוחלט להוביל שורת מהלכים בנושא.

בין היתר תוקם ועדה ציבורית קצובה בזמן, שתקדם הפקת לקחים מערכתיים וביצוע רפורמה בתפקוד האגף לשיקום נכים.

בשבוע הבא תתבצע עבודת המטה לצורך הקמת הוועדה, גיוס חבריה ואנשי צוות מתוך המערכת ומחוצה לה.

פרופ’ אלבשן מציין בפוסט שפרסם בפייסבוק, כי זיו שילון הוא “גיבור אמיתי ודמות לחיקוי עבורי ועבור רבים”.

לדבריו, על שילון – שאיבד בקרב את ידו השמאלית ומשמש פה לנכי צה”ל – לדחות את ההצעה ולומר לשר הביטחון: “תודה על הכבוד אבל יש כבר דו”ח של האלוף בן ראובן ויש שר במשרד הביטחון, מיכה ביטון, שלומד את הנושא כבר כמה חודשים”.

הפרופ’ כתב: “זיו היקר, אם תקח זאת עליך, תהייה חלק מעוד סיבוב יחצ”ני לא רציני על כתפי הלוחמים עם הפציעות השקופות. 12 שנים אני בתחום הזה והייתי כבר באינסוף סיבובי יח”צ כאלה שלא צמחו. אצל ברק ואצל נתניהו ואצל שרי ביטחון רבים. אין צורך בזה. יש דו”ח של האלוף בן ראובן ויש די מומחים למערכות גדולות. זה לא ראוי לך וזה לא ראוי לחבריך ולכולנו. אל תהייה חלק מהיח”צ הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות