הרמטכ”ל שלח רמז לאיראן: ‘פעולות צה”ל אינן נסתרות מעיני האויבים’

במהלך טקס ההצדעה לנופלי מערכות ישראל, שהתקיים בהר הרצל, אמר אביב כוכבי: "השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו אזרחי מדינה ישראל"
חיים טוויל
כ"ט ניסן התשפ"א / 11.04.2021 12:32

הרמטכ”ל אביב כוכבי התייחס הבוקר (ראשון), בטקס ההצדעה לנופלי מערכות ישראל בהיכל הזיכרון בהר הרצל שבירושלים, לאיומי איראן על ישראל ולהפרת הסכם הגרעין.

במהלך נאום שנשא כוכבי אמר כוכבי: “פעולותיו של צהל ברחבי המזרח התיכון אינן נסתרות מעיני האויבים. בזכות פעולות מורכבות ומתוחכמות – השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו אזרחי מדינת ישראל. נמשיך לפעול בעוצמה ובשיקול דעת, בנחישות ובאחריות, זאת על מנת להבטיח את ביטחון מדינת ישראל”.

הרמטכ”ל הוסיף בטקס: ״זיכרון הנופלים והנופלות הוא חלק מההוויה הישראלית, בכל ימות השנה ובימים אלו במיוחד. חילונים ודתיים, גברים ונשים, יהודים, נוצרים, דרוזים ומוסלמים הקשורים יחדיו בשותפות גורל ושותפות יעוד. וכמובן שגם אנו חיילי צה״ל ומפקדיו זוכרים את השמות- מותם שב ומזכיר לנו את משימת ההגנה שבשמה נפלו, ובאותה עת את חובתנו להשתנות, להיות רלוונטים, ולהתאים את עצמנו לשדה הקרב הנוכחי והעתידי. משפחות יקרות, אנו אתכן לאורך כל הדרך, כל ימות השנה כי ההקרבה והמחיר הכבד היו למען דבר שגדול מכולנו: הגנה והבטחת ביטחונה של מדינת ישראל. ויש לנו מחויבות נוספת עזה ועמוקה, לבני משפחות השבויים והנעדרים: אנחנו שלחנו את יקיריכם למשימה ממנה לא חזרו, ואנו מתחייבים להמשיך ולעשות כל מאמץ כדי שישובו אליכם ולארצם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות