אבישי בן חיים ננזף והושעה מערוץ 13 בגלל ציוץ • עמית סגל: שיתביישו

ד״ר אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13, הושעה שלשום עד יום ראשון בעקבות ציוץ התשובה ליאיר נתניהו, שמנקודת מבט של מערכת החדשות חרג מגבולות אתיים והיה לא קולגיאלי
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"א / 09.04.2021 10:58

ד״ר אבישי בן חיים, הפרשן לענייני חרדים של חדשות 13, הושעה שלשום עד יום ראשון – בעקבות ציוץ ליאיר נתניהו, שמנקודת המבט של המערכת חרג מגבולות אתיים והיה לא קולגיאלי. כך דיווח עיתונאי ‘ידיעות אחרונות’ רז שכניק.

מחירים של פעם בשנה ביריד הספרים השנתי: בכל יום יש הגרלה בה אחד זוכה בהחזר מלא

הכל החל כאשר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף בטוויטר את את ערוצי הטלוויזיה בישראל, שלטענתו אינם חושפים את האמת סביב משפטו של אביו ראש הממשלה, וכינה אותם “ערוצי התעמולה והתועבה”.

יאיר כתב: “איך לא קם ב-5 השנים האחרונות אפילו אמיל זולא אחד בערוצי התעמולה 12-13 שיצא בהצהרה ‘אני מאשים’?!”

ואז הוסיף: “טעות שלי. רק אחד קם וזעק זאת בערוצי התועבה, וזה אבישי בן חיים ואני חושב שכל מחנה הימין צריך להודות לו ולהעריך את אומץ ליבו”.

אבישי בן חיים הגיב לו: “הלוואי והייתי ראוי לתודה הזו. לא עשיתי מספיק. אתה בטח לא צריך להודות לי. אבא שלך המאבק למען אבא שלך הוא שלנו לא פחות משלך. חזק ונתחזק למען עמנו ולמען ראש ממשלתנו, כי בעת הזאת הוא הסימבול, המתרס, המגן”.

על פי הדיווח של רז שכניק, תגובתו של אבישי בן חיים לא מצאה חן בעיני הנהלת חדשות 13, והוא זומן לשיחה אצל מנכ”ל חדשות 13, ישראל טוויטו – ננזף, והוחלט להשעותו משידור עד יום ראשון הקרוב.

בחברה סירבו להגיב. בן חיים העדיף שלא להגיב.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הגיב: “ההשעיה של אבישי בן חיים מעבודתו בגלל ציוץ בחשבונו האישי – פגיעה חמורה בחופש הביטוי, חמורה לאין שיעור מכל הפגיעות המדומיינות שנגדן ״עמיתיו״ בערוץ נוהגים לצעוק בדרך כלל. שיתביישו הם ושיתבייש הערוץ שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות