דיילת ותיקה חשפה מידע מזעזע: אלה האזורים הכי מזוהמים במטוס

דיילת ותיקה חושפת את הדברים שראתה במשך 24 שנים במטוסים - ומזהירה מהאזורים שאסור לנו להתקרב אליהם בשום פנים ואופן • "אם אפשר היה להאיר את המטוס בתאורה שחושפת חיידקים נוסעים היו נבהלים ממש"
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"א / 07.04.2021 17:10

מדינות רבות נפתחות בפני הישראלים ויתר מי שהתחסנו ברחבי העולם: לקראת השיבה אל השמיים שיתפה לינדה פרגוסון, דיילת בריטית שטסה כבר 24 שנה, במידע חשוב במיוחד – אילו מקומות במטוס הם כאלו שאסור לכם לגעת בהם.

דבריה המבהילים, חייבים להודות, הובאו ב’ישראל היום’.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

הדיילת הוותיקה סיפרה: “ראשית לעולם אל תניחו את הראש שלכם או הידיים על קיר המטוס שצמוד לחלונות המטוס, זה מקום שכל העולם נגע בו ונשם עליו והוא מלא בחיידקים נורא.

“למרות שאני עולה לטיסות רק כשאני בריאה, אני ממש משתדלת לא לגעת כל הטיסה עם הידיים שלי בראש וחלילה גם לא להכניס אותם לפה. המטוס מלא בחיידקים ואם אפשר היה להאיר את המטוס בתאורה שחושפת חיידקים נוסעים היו נבהלים ממש”.

מקום נוסף שהדיילת המליצה לחטא היטב, וגם אז לא לגעת בו – מגשי האוכל הנפתחים, שנמצאים לפני כל כיסא נוסע.

“אפילו אם תחטאו היטב את המגשים האלו לעולם אל תגעו בהם וכל מאכל או חלק של אוכל שנופל עליהם תזרקו וחלילה אל תאכלו אותו. אתם לא יודעים מה אנשים מניחים על המגשים האלו ולא פעם ראיתי אפילו נוסעות שמחליפות עליהם את החיתול לתינוק שלהם עם כל הצואה. לכן בשום פנים ואופן לא לאכול שום דבר שנוגע במגש ולהשתדל אפילו לא לגעת בו”.

הדיילת הוסיפה: “לפעמים מרוב המהירות בין טיסה לטיסה הצוות מנקה באופן כללי את המטוס אבל הוא למעשה מלא במזהמים. אנחנו מורידים נוסעים לכיוון אחד וישר מעלים את הנוסעים לכיוון אחר אחרי שניקינו בצורה כללית את המטוס, הוא נראה נקי אבל זו לא האמת”.

גם נוסעים וגולשים רבים הגיבו לדברים וסיפרו כי ראו לא פעם תינוקות שעושים את צרכיהם על מגשי האוכל, שאריות של נזלת והפרשות אחרות ליד מושבי הנוסעים.

אחד המגיבים כתב: “אומרים שמחטאים את המטוס כל לילה אבל אני לא סומך על החיטוי הזה ולטיסות קצרות אני מביא איתי אמצעי חיטוי שלי וממש מנקה את כל האזור”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין לדבר סוף
    07/04/2021 20:21
    פרנואידים
  1. בכל מקום יש חיידיקים ומזהמים וכו.
    טוב לדע, אבל לא להיכנס לפחדים מיותרים. מה שלא הורג מחשל…
    זה מזכיר לי את הפחד כשחשבו שקורנה עוברת במגע, יש אנשים שעדיין מקפידים על כפפות ומפחדים לגעת בכל דבר.

  2. החלפת חיתול על השולחן המתקפל
    08/04/2021 00:19
    וואלה
  3. מי שיצליח להחליף חיתול על השולחן המתקפל, שיצלם לי, תינוק בן יומו גדול מדי כדי להשכיב על השולחן…
    עבדה כדיילת 25 שנה? אז אכן – סיפורי סבתא…

  4. מזעזע, הזדעזעתי, תזדעזעו..
    08/04/2021 12:20
    חחחח
  5. איזה חרטא. מי יישמע אנחנועשויים מנייר או מלקקים את דפנות המטוס