תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה: כיצד מתבצע הטיפול?

באם המקור של הנזילה נהיר לעין המתבונן, האינסטלטור יתחיל בתיקון הצנרת מיד • במידה והמקור של הנזילה חבוי, כגון – הנזילה נמצאת מתחת לרצפה, מאחורי הקיר, וכיוצא בזה – האינסטלטור יעשה שימוש מקדים במכשור טכנולוגי מתוחכם
תוכן שיווקי
כ"ד ניסן התשפ"א / 06.04.2021 00:27

מזה שנים רבות ידוע המחסור במים במדינת ישראל, אשר אין שני לו. כאשר תשתית המים ישנה, “נפרדים” מכמויות מים בשיעור של בין שלושים וחמישה לבין כחמישים אחוזים.

איבוד המים העגום מתרחש על ידי סדקים או נזילות מן הצנרת. לפיכך, קודם כל חשוב לאתר את הנזילה של המים בכל האמצעים החדישים שמאפשרת הטכנולוגיה המתפתחת כיום, ולאחר מכן כמובן יש לבצע תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה.

מה כולל תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה ממקורות פנימיים כמו גם ממקורות חיצוניים –

כאשר מדובר בנזילת מים ממקור פנימי, הכוונה כי חל בלאי או נזק לצנרת מכיוון שהצנרת כבר ידעה ימים טובים יותר, ומקורה של הנזילות באיטום לא מקצועי או מבעיה בצינור, אשר אט אט מחמירים, ובמקרים הללו תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה מחייב הזמנת בעל מקצוע עם ניסיון לטיפול לאלתר.

כאשר מדובר בנזילת מים ממקור חיצוני הכוונה להצפה ממבנה קרוב או למי השקיה או לגשם, ואז תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה כולל אך ורק לתקן את הנזקים שהוסבו, ובוודאי שתשמחו לשמוע כי באם הנזילה חלה מדירת השכנים שלכם, מירב הסיכויים שלא תצטרכו לשאת בתשלום עבור הטיפול.

כיצד בא לידי ביטוי תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה?

קיימות כל מיני אפשרויות שהמטרה שלהן לבצע תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה, אך מה שחשוב להבין הוא כי ישנם טיפולים אלמנטריים שישימים ברוב המצבים, אף במידה ומדובר אודות איטום גג שלא בוצע כהלכה ואף אם מדובר על פיצוץ בצנרת שמחייב תיקון.

השלב הראשון הוא ליצור קשר עם בעל מקצוע, כאשר בשיחה ידלה מכם כמה שיותר פרטים הכרחיים על נזילת המים בביתכם, כמו למשל – איזה מכשירי קצה סמוכים לנזילה, כמו לדוגמה – כיורים, אסלות, וכיוצא בזאת, האם אתם רק סבורים או אתם בטוחים כי יש לכם נזילה, איך בדיוק נראית הנזילה, האם אתם רק שומעים את הנזילה או ממש מבחינים בה, היכן בדיוק אתם חשים בנזילה? וכיוצא בזה.

לפי התשובות שלכם יוכל האינסטלטור להבין היטב את הבעיה וכיצד להיערך לפתור אותה הכי טוב. בתום שלב זה, האינסטלטור יוכל לספק לכם הצעת מחיר, תוך הבהרה מה העלות של כל שלבי התיקון, כאשר סביר להניח שהצעת המחיר ההתחלתית תשתנה, לפה או לפה, על פי התיקונים שיבוצעו בפועל.

לאחר שכל הפרטים החשובים סוכמו ביניכם לבין האינסטלטור, הוא יקבע אתכם יום ושעה, ויגיע לדירתכם. באם המקור של הנזילה נהיר לעין המתבונן, האינסטלטור יתחיל בתיקון הצנרת מיד. ובמידה והמקור של הנזילה חבוי, כגון – הנזילה נמצאת מתחת לרצפה, מאחורי הקיר, וכיוצא בזה – האינסטלטור יעשה שימוש מקדים במכשור טכנולוגי מתוחכם, לרבות – מד לחות, מצלמה טרמית או סיבים אופטיים, כל זאת נועד על מנת לאתר את המקור של נזילת המים ללא הצורך להרים אריחים או לשבור קירות.

כאשר תם כל נושא איתור הנזילות שמקורן בבעיה של האיטום, סתימה בצנרת, סדק בצנרת כמו גם פיצוץ בצנרת הוא יוציא את החלפים, הציוד או המכשירים שהוא השכיל להביא עמו לביתכם מבעוד מועד, ויתחיל במלאכת התיקון צנרת.

באם מדובר בתיקון צנרת סמויה בקיר, כי אז תיקון צנרת לאחר איתור הנזילה קודם כל יתבסס בדרך של לשבור את הקיר לשם חשיפה של הצנרת, ואז בעל המקצוע יפרק את החלק הפגום בצנרת ויחליף אותו, לקבלת הפתרון האופטימלי האינסטלטור יסגור את הקיר, יטייח ויצבע אותו. כאשר מקור הנזילה מתחת למרצפות, כי אז בפני האינסטלטור עומדות שתי חלופות לתיקון – כשהצנרת חשופה הוא יחליף את החלק הבעייתי בלבד, מה שיקל מאוד על ההוצאה הכספית שלכם, ואם צריך לתקן את הצנרת מבפנים נדרש להחליף את החלק, לרצף שוב ולמרוח רובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות