לפיד: הצעתי לבנט להקים ממשלת אחדות כשהוא הראשון ברוטציה

יעל רקע ההתייעצויות בבית הנשיא: יו"ר יש עתיד דיבר לראשונה מאז הבחירות וחשף פרטים מהמו"מ בינו לבין יו"ר ימינה • "קורא להקים ממשלת הסכמה לאומית, כלשונו, שתמנע מנתניהו ממשלה עם גזענים מטורפים" • ממשלה כזו תהיה חייבת להישען על רע"מ והח"כית אבתיסאם מראענה של העבודה
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשפ"א / 05.04.2021 21:16

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד מסר הערב (שני) הצהרה לקראת החלטת הנשיא על זהות המועמד שיקבל את המנדט להרכבת הממשלה.

“כל מי שראה היום את הופעתו חסרת האחריות של נתניהו, מבין שהוא לא יכול להמשיך. הוא הפך להיות מסוכן. לעצמו, למדינת ישראל ולשלטון החוק”, אמר לפיד.

”אנחנו צריכים במקום זה להקים ממשלת הסכמה לאומית. פניתי לחברי נפתלי בנט כדי להקים איתו יחד ממשלה. ממשלה שתיפרס על פני כל המרחב הפוליטי. מפלגות ימין, מרכז ושמאל. ממשלה שתשקף את העובדה שאנחנו חיים פה יחד. אנחנו יודעים לגשר על הפערים. אנחנו לא שונאים אחד את השני”.

לפיד תקף את מפלגת הציונות הדתית: ”אנחנו נחושים להביא את השינוי שהבטחנו לאזרחי ישראל. למנוע ממשלה של נאשם בפלילים שנשען על גזענים מטורפים”.

הוא סיפר: “הצעתי לבנט שנקים יחד ממשלת אחדות והוא יהיה ראשון ברוטציה. זה מה שהמדינה זקוקה לו עכשיו. הישראלים צריכים לראות שהמנהיגים שלהם יודעים לשתף פעולה.

”אני קורא לכל המפלגות והמנהיגים שהבטיחו שינוי לאזרחי ישראל. נתניהו ינסה עכשיו בכל כוחו לפרק אתכם. הוא יחפש עריקים, הוא יחפש לפרק מפלגות. אל תתנו לו. אין לו ממשלה. אין לו רוב. הוא שבוי בידי הקיצוניים. זה משחק ארוך וינצח מי שיהיה נחוש מספיק, סבלני מספיק וממוקד מטרה. אנחנו לא מוותרים ולא נוותר לעולם, מעולם לא נוהלה מלחמה פוליטית צודקת יותר, וזה ייגמר רק כשננצח”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך לא עצרו אותו
    06/04/2021 12:52
    משה
  1. קורא למעל מחצי העם גזענים
    אבא שלך עבר שואה תתבייש
    תשים את המפתחות .
    קח ארגז תפוחים ותעמוד בככר ותבקש סליחה