עבאס עדיף על כת רק-לא-ביבי, כת של שונאי האדם, בולעני החרדים

עבאס עדיף על השמאל החדש שהפך עם תכנית האשפתות של 'אופירה וברקו', את השנאה, את החרמות, את הפסילה - לדת פאנטית, למורה נבוכים, למוקד השיח המרעיל
יואל ישורון
כ' ניסן התשפ"א / 02.04.2021 11:42

לא מקרי שח״כ מנסור עבאס, יו״ר רע״מ, נשא את נאומו בנצרת, בעירו של מקורבו, ראש העיר עלי סלאם, תומך נתניהו מוצהר. ולא מקרי שהוא נשא את נאומו בעברית אל הציבור היהודי.

• ח״כ עבאס רהוט, מדבר בשלווה ורוגע, בוחר את מילותיו בקפידה ומדיר את עצמו משימוש במילים וטרימינולוגיה טעונים ומעוררי קונפליקט ואמוציות. לשונו היא לשון פיוס, חיפוש המכנה המשותף וקריאה לייצר הזדמנויות לחיים משותפים. עבאס מזכיר את חשיבות ‘הכרת הנרטיב’, אך לא נופל עם הנרטיב הפלשתינאי.

• ״אני ערבי גאה״, ״אזרח מדינת ישראל״ הדוגל בשלום. אינטונציות הקול של עבאס רגועות. הוא בחר לייצג את הציבור הערבי שסובל מבעיות, תכל׳ס, פרקטית, תוך שיתוף פעולה. לא דרישות, אלא ״תכנית עבודה״.

• אם לשפוט לפי מיקום נאומו ( נצרת), תוכן נאומו, השפה העברית, המילים שבחר להדגיש, והמילים שבחר לא לומר, אזי נתניהו והימין יכולים ומסוגלים להתכתב עם עבאס בנושאים שיש בהם מכנה משותף.

• כן, מנסור עבאס עדיף על כת רק-לא-ביבי, כת האנרכיזם, כת שונאי האדם, בולעני החרדים ובולעני ה’ביביסטים’ ממרצ, יש עתיד, כחול לבן, מירב מיכאלי ובוגי יעלון. כת שהפכה את מצביעי הימין ל״עדר עיוור״, ״ילידים״, ״בגובה דשא״. אלה המאחלים לנתניהו מוות ואומרים באולפני ה- T.V בערוצי 12 ו-13 שכל יום שנתניהו מתעורר בבוקר זה יום רע!

• עבאס עדיף על השמאל החדש שהפך עם תכנית האשפתות של ‘אופירה וברקו’, את השנאה, ההסתה לרצח, את החרמות, את הפסילה – לדת פאנטית, למורה נבוכים, למוקד השיח המרעיל של השמאל החדש. את הפיכתה של המריצה שליברמן רוצה למלא בה את ביבי והחרדים ולהשליכם למיזבלה!

סוף דבר:

אם הימין לא יתעשת מהר לקואליציה עם עבאס, יעשה זאת השמאל החדש ויניף כורת על שלטון הימין לדורות.

• יואל ישורון הוא מרצה למדעי המדינה, המכללה האקדמית אשקלון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החיבור עם הערבים נוגד את שו"ע סימן שכ"ט
    06/04/2021 12:54
    שניאור
  1. אין התר לתת להאויבים שלנו שמעוניינים להשמידינו ולזרוק אותנו לים לערבים מקום מגורים בארץ לפי שולחן ערוך סימן שכ”ט.

    בעת שמצרפים אותם לממשלה יבוטל חוק קמניץ ויקבלו שטחים בארץ ישראל.

    וזה נוגד את פסיקת השולחן ערוך!!!