רפלקסולוגיה: טיפול בדורבן בנתניה • איך מטפלים בדורבן בכף הרגל?

דורבן הינה דלקת בעקב המביאה עימה כאבים קשים המתבטאים בדריכה על העקב • ניר חוכיימה, רפלקסולוג המעניק טיפול דורבן בנתניה עד הבית, מסביר כיצד אפשר להתפטר מהכאבים במהירות בכמה מפגשי רפלקסולוגיה
תוכן שיווקי
י"ז ניסן התשפ"א / 30.03.2021 00:46

דורבן הינה דלקת בעקב המביאה עימה כאבים קשים המתבטאים בדריכה על העקב, במיוחד במצבים לאחר מנוחה, למשל כאשר קמים משינה ודריכה על העקב או כאשר קמים מישיבה.

ישנם סוגי טיפולים רבים העוזרים במצב של דורבן עקב, אך רפלקסולוגיה נותנת מענה נהדר ומהיר להחלמה מדלקת הנוצרת בעקב כף הרגל.

כאבי דורבן עקב, הם כאבים בלתי נסבלים ומתסכלים המתבטאים בקושי רב בדריכה על העקב. אנשים רבים פונים לעזרה רפואית דוגמת מדרסים, טיפול בגלי הלם, זריקות וולטרן, משחות ותכשירים רבים. כאשר כל אלה לא מניבים פירות, הם פונים לטיפולי רפלקסולוגיה ולא מבינים עד כמה מהר אפשר להתפטר מהכאבים ולחזור לשגרה חיים נורמלית.

ניר חוכיימה, רפלקסולוג המעניק טיפול דורבן בנתניה עד הבית, מסביר כיצד אפשר להתפטר מהכאבים במהירות בכמה מפגשי רפלקסולוגיה.

הגורמים העשויים להביא למצב של דורבן, נעליים לא מתאימות או נעילת נעלי עקב, עמידה שעות רבות על הרגליים, מאמץ פיזי דוגמת פעילות ספורטיבית בעיקר ריצה לא נכונה כאשר הנחיתה היא על העקב, מגבירים את הסיכויים להתפתחות של דלקת העקב.

מדרסים חדשים לא תמיד יעזרו, למרות שבחלק המקרים שמעתי שמדרסים הקלו את הכאבים בעקב, אך לא פתרו לחלוטין את הדלקת בעקב.

רפלקסולוגיה, שיטת טיפול המשקפת את איברי הגוף כאשר כל אזור בגוף אפשר לטפל בו בכפות הרגליים, זאת אומרת כל נקודה בכף רגל, מסמלת איבר בגוף כך שנוכל למנוע כאבים ולטפל במצבים של מחלה דרך כפות רגליים ולפתור בעיות רבות בצורה מדויקת ומהירה.

מטופלים רבים לא מאמינים כי עברו סבל רב כל כך העשוי להגיע לשנה של כאבים, עד שהגיעו לטיפול רפלקסולוגיה ונפטרו מהכאבים בחודש אחד בלבד.

איך מטפלים בדורבן בכף הרגל

לפני שמתחילים טיפול בדורבן, חשוב לדעת פרטים בסיסיים על אורח חיים של המטופל/ת ולהבין מהם הגורמים שהביאו למצב של הדלקת, באיזה פעילות נקט המטופל/ת כדי להגיע להחלמה וכמה זמן סובל המטופל מבעיית דורבן בעקב.

לפני כל טיפול יתבצע תשאול רפואי לקבלת מידע כללי על המטופל/ת כדי להפיק את המירב מהטיפול עצמו.

טיפולי רפלקסולוגיה יתחלקו ל-4 מפגשים, כל טיפול רפלקסולוגיה יערך 60 דקות. הטיפול מתבצע כאשר המטופל שוכב/ת על הגב. הטיפולים חייבים להיות ברצף של אחת לשבוע כדי להביא להצלחה ופתירת הדורבן לחלוטין.

הטיפול הראשון יהיה טיפול שלד ושריר הכולל אבחון רפלקסולוגיה של כל איברי הגוף, בו נקבל מידע על מצבו של המטופל. המידע ייתן לרפלקסולוג מידע מדויק, על מנת לפתור את הדלקת בכף הרגל.

במהלך הטיפול המטפל יתחיל בלחיצות על הדורבן ופיזורו, דבר שיביא כבר בטיפול הראשון להפחתת הכאב בעקב.

המטופל בדרך כלל שואל על כל נקודת רפלקס עליה לוחץ הרפלקסולוג, בגלל שהוא מרגיש פיזית את האיבר עצמו דבר שמדהים הרבה מטופלים.

הטיפולים השני והשלישי יתמקדו בהפחתת הדלקת והסרת הדלקת.

טיפול רפלקסולוגיה בדורבן עקב. החלמה תוך 4 שבועות. ניר חוכיימה, רפלקסולוג עד הבית. צילום: לירז חסן 

נשאלת השאלה איך מעלימים את הדורבן? בעקבות הפעלת הלחץ על הדורבן, מתבצע ניקוי רעלים אשר יוצאים דרך מערכת השתן ולכן אחרי טיפול רפלקסולוגיה ברוב המקרים תכיפות השתן תהיה רבה, דבר שהוא מצוין לאחר טיפולי רפלקסולוגיה .

הטיפול הרביעי והאחרון במספר, יהיה ניקוי של הדלקת. לאחר הטיפול האחרון המטופל כבר יוכל לדרוך בחופשיות בעקב ללא כאב כלל.

חשוב לציין כי כל טיפול תומך בטיפול הבא, זאת אומרת שישנה חשיבות גדולה לרצף הטיפולים כאשר מטופל לא יתמיד אחת לשבוע, קשה יהיה לפתור את דורבן העקב.

השאירו את הכאבים מאחור וטפלו בעצמכם בצורה חכמה ותופתעו עד מה טיפולי רפלקסולוגיה יעזרו לכם במגוון רחב של פתירת בעיות, הנוצרות בעקבות התנהלות לקויה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות