הכתב זלזל ברב דרוקמן – וסמוטריץ’ תקף: מבין פי כמה מעיתונאי יהיר

הרב חיים דרוקמן: "30 מנדטים ניתנו לליכוד, איך אפשר להגיד שזה לא רצון העם? סער צריך לוותר" • העיתונאי ברק רביד: "מקווה שמבין בתורה יותר מאשר בשיטת המשטר בישראל" • סמוטריץ: "הרב מבין גם בעולם המעשה פי כמה וכמה מרביד ועוד כמה עיתונאים יהירים ושחצנים כמוהו"
אבי כץ
ט"ז ניסן התשפ"א / 29.03.2021 12:14

הרב חיים דרוקמן,  שתמך במפלגת ‘הציונות הדתית’, התייחס הבוקר (שני) לתוצאות הבחירות וקרא ליו”ר ‘תקווה חדשה’ לוותר, כדי להקים ממשלת ימין.

“אדם יקר ואחראי כמו גדעון סער צריך לוותר על העיקרון שלו למען העם”, אמר הרב דרוקמן בריאיון לאריה גולן ברשת ב’, וציין כי פוליטיקאים צריכים לבטל את רצונם האישי לטובת הקמת ממשלה יציבה.

הוא הוסיף: “לליכוד ניתנו 30 מנדטים – פי חמישה ממה שניתן למפלגות אחרות, איך אפשר לומר שזה לא רצון העם? אין ספק שזה מה שהעם רוצה”.

איש השמאל ברק רביד, הכתב המדיני של אתר ‘וואלה’ צייץ בזלזול: “אני מקווה שדרוקמן מבין בתורה יותר מאשר בשיטת המשטר בישראל”.

מי שנזעק להגן על כבוד זקן הרבנים בציונות הדתית היה ח”כ בצלאל סמוטריץ’: “הרב דרוקמן מבין, כמובן, הרבה מאוד בתורה (ולא זקוק לאישור על כך לא שלי ולא של עיתונאים כמו רביד), אבל אם לשפוט לפי ההספק והיקף העשיה, המפעלים וההשפעה שלו ממרום כמעט תשעים שנותיו ואלפי תלמידיו, הוא כנראה מבין גם בעולם המעשה פי כמה וכמה מרביד ועוד כמה עיתונאים יהירים ושחצנים כמוהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות