לא מצליחים להירדם בלילה? הנה כמה טריקים ששווה לכם לנסות!

נדודי שינה הפכו במאה האחרונה לתופעה נפוצה למדיי שנובעת מסטרס, שימוש יתר במסכים מקרינים והיעדר פעילות גופנית • בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לישון כמו שצריך, מבלי להתאמץ יותר מידי
תוכן שיווקי
ט' ניסן התשפ"א / 22.03.2021 01:47

לכולנו זה קרה

כבר כיביתם את האורות, כיסיתם את עצמכם בשמיכה מפנקת ואפילו כבר עצמתם את העיניים. הזמן חולף, אתם עוברים מתנוחה אחת לאחרת וחשים בחוסר נוחות שלא ניתן לתאר במילים.

נדודי שינה הפכו במאה האחרונה לתופעה נפוצה למדיי שנובעת מסטרס, שימוש יתר במסכים מקרינים והיעדר פעילות גופנית. אין אחד מאיתנו שלא חווה נדודי שינה בשלב כזה או אחר בחייו ועל דבר אחד אפשר להסכים – מדובר בתופעה פשוט לא נעימה.

אבל האמת היא שהמצב לא אבוד – כיום באמצעות מספר כלים פשוטים למדיי כל אחד מאיתנו יוכל להנות משינת לילה מפנקת, רצופה ואיכותית.

בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לישון כמו שצריך, מבלי להתאמץ יותר מידי.

התנתקו מהמכשירים הסלולריים

האור החזק שמשדרים מכשירי הסלולר שלנו מדמה לעיניים שלנו לגופנו אור יום. בדיוק מהסיבה הזאת, שימוש בטלפון לפני השינה יכול לבלבל את הגוף ולמעשה, לפגוע בשינת הלילה שלנו.

בשביל להרגיע את הגוף שלכם ולדמות לו סביבה לילית, מומלץ להיפרד מהמכשירים הסלולרים כשעה-שעתיים לפני השינה ואפילו לעמעם את האור בחדר.

בצעו פעילות גופנית

פעילות גופנית הוכחה במחקרים רבים כמשמעותית בכל הנוגע לשינת הלילה שלנו.

פעילות גופנית נכונה שדורשת מאמץ פיזי תעייף את הגוף ואת השרירים ולכם כמובן – תסייע להירדם בקלות. יתרה מכך, פעילות גופנית טובה לדברים רבים נוספים – היא תשפר את מערכות הוויסות בגוף שלכם, תחזק את המערכת החיסונית ואולי הכי חשוב, תתרום לבריאות הנפשית שלכם.

אז תשלפו את נעלי ההליכה!

הרגיעו את עצמכם בפעילות שלווה

במקום להעסיק את עצמכם במחשבות על היום המלחיץ שעתיד להגיע מחר, מומלץ שתמלאו את עצמכם במחשבות נעימות ומרגיעות – תהנו מספר.

הספר הנכון יכניס אתכם לעולם חדש ומופלא וימלא אתכם במחשבות מסקרנות, יסחוף אתכם והכי חשוב – ירגיע את גופכם לקראת השינה.

טיפ אישי שלנו – קריאה בחשיכה יכולה להזיק לעיניים ולכן מומלץ שתיעזרו במנורת לילה. חנויות רבות בינהן החנות המיוחדת המימד הרביעי מציעות מנורות לילה בשלל עיצובים וסגנונות. בחנות תוכלו למצוא אפילו מנורת ירח עם תמונה אישית שבחרתם, שתהפוך את חדר השינה שלכם לנעים וחמים עוד יותר.

תכתבו יומן אישי

אנשים רבים שמתקשים להשיג שינת לילה איכותית מדווחים על תחושת מתח וחרדה שמלווה אותם בשעות הקטנות של הלילה.

אם אתם חשים אי שקט או עוברים תקופה לא קלה, יכול להיות ששווה לכם להשקיע מאמץ בכתיבת יומן אישי. מחקרים רבים הוכיחו שהעלאת המחשבות על הכתב שלעצמה עוזרת לנו להתמודד עם הקשיים שלנו ויכולה לעזור לנו בעיבוד התחושות האישיות שלנו ובהתמודדות עם החרדה.

אם אתם מרגישים שמלוות אתכם תחושות קשות שלא רק פוגעות בשינת הלילה שלכם אלא גם בתחומים רבים נוספים, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם חבר קרוב ואפילו לגשת לגורם מקצועי. אל תשאירו את עצמכם לבד.

תפנקו את עצמכם בכרית איכותית

איכות השינה שלנו כמובן מושפעת בין היתר מהסביבה שלנו.

אם אתם לא נרדמים בלילה, יכול להיות שאתם פשוט לא משתמשים בכרית הנכונה. כיום תוכלו למצוא בכל חנות בית מגוון אדיר של כריות – עבות, דקות, קשות או רכות, שיוכלו לתת מענה לכל צורך. עם הכרית המושלמת – תהיו בטוחים שתשקעו בשינה במהירות.

שיהיה לכם לילה טוב!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות