ליברמן קורא לגנץ לפרוש מהמירוץ, והסיור המביך של מרב מיכאלי בשוק

יו"ר ישראל ביתנו מצטרף למכבש הלחצים על כחול לבן: "לאן אתם רצים? במסלול הריצה שלכם יש שני נתיבים - או הכתרת נתניהו כראש ממשלה או הכתרת נתניהו כראש ממשלה" • כחול לבן: "20 שנה בפוליטיקה, וההישג הכי גדול שלך הוא לצייץ טיפים" • ומה קרה ליו"ר העבודה בשוק התקווה?
חרדים 10
ח' ניסן התשפ"א / 21.03.2021 15:48

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את יו”ר כחול לבן, בני ‏גנץ, וקרא לו לפרוש מהמירוץ, יחד עם ירון זליכה, יו”ר המפלגה הכלכלית.

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“‏גנץ וזליכה לאן אתם רצים? במסלול הריצה שלכם יש שני נתיבים – או הכתרת נתניהו כראש ממשלה או הכתרת נתניהו כראש ממשלה”.

ליברמן הוסיף:  “אני קורא לכם לגלות אחריות, לא לשרוף קולות חשובים של גוש השינוי ולהודיע שהפעם אתם בוחרים לבחור ולא להיבחר”.

בכחול לבן לא נותרו חייבים – והשיבו לליברמן: “20 שנה בפוליטיקה, וההישג הכי גדול שלך הוא לצייץ טיפים למפלגות אחרות. אנחנו רצים, ונמשיך לרוץ כדי למנוע מנתניהו שלטון יחיד באפריל. אסור להשאיר אותו לבד”.

השר מיכאל ביטון מכחול לבן, התייחס בראיון בגל”צ לדברי ליברמן ואמר כי הוא “מצטרף לחבורה חסרת אחריות שמנסה לפגוע בכחול לבן. הוא האחרון שיכול להטיף אחרי שהמליך את נתניהו כמה פעמים. הצביעות שלו זה דבר יסודי”.

לפי דיווח ב’מעריב’, יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ מרב מיכאלי, הגיעה היום לסיור בחירות בשוק התקווה, אך היא תועדה בסרטון מביך עבורה – כאשר אחד הסוחרים המקומיים הבהיר בפניה את תמיכתם בליכוד ובבנימין נתניהו.

“כל שכונת התקווה וגל האזרחים שקרובים לפה, מי שקונה אצלי בדוכן ובוחר בביבי, מספר 1 בקלפי, מקבל 30 אחוז הנחה. רק ביבי!”, קרא סוחר בקול רם בפניה של מיכאלי, והיא נאלצה לסגת מהמקום ולהמשיך בסיור.

מטעמה של ח”כ מיכאלי נמסר בתגובה, כי הסיור היה מוצלח ברובו, ורק לקראת סיומו הגיעו מספר סוחרים שבחרו להבליט את תמיכתם בנתניהו.

הדוברת של חברת הכנסת טענה כי ספגה יריקות מכיוון אחד הסוחרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן צודק בדבריו על גנץ, אבל גם גנץ צודק בדבריו על ליברמן.
    22/03/2021 13:28
    עמוס הנוקד
  1. תגידו לי מי החברים שלכם ואגיד לכם מי אתם. ליברמן, גנץ, לפיד ובנט – חברים.
    אם אלו החברים שלהם , מי צריך אוייבים.